Don't blame me, love made me crazy

Blandad start på veckan!
 
Måndag: Lång dag, svintrött, otaggad. Somnade sent som alltid natten mellan söndag-måndag så var liksom illamående av trötthet. Denna dag kändes som en hel vecka haha.
 
Tisdag: Hur bra som helst. :)) Var rätt trött i morse också (när är jag inte trött är den stora frågan ;), men hade fått en riktigt god natts sömn och det märktes över dagen. De hade provsmakning av en ny Vitamin Well på 7eleven så jag köpte 2 st. 30% RDI på D-vitamin among other things. Vet inte om det var psykiskt men jag kände mig faktiskt rätt pigg efter att ha druckit en.
 
 
Tog även en lunchpromenad i skitvädret med två kolleger. Vi kollade lite butiker också. Man hinner fan med en del på en timmes lunch. Var lagom mycket att göra på jobbet också och inga jobbiga grejer. En sån där bra arbetsdag.
 
Efter jobbet mötte jag Emma, Jenny o Gabbi. Vi skulle fika "som vanligt", typ det man gör såhär års haha. Vi ville testa ett nytt ställe, blev Bianchi som var mer restaurang än café så vi åt mat istället. I början var vi själva där, så skönt. Blev inte jättemycket folk sen heller vilket jag gillar, tycker inte om när det är för mycket folk och så hög ljudnivå att man knappt hör sig själv tänka.
 
Blev ett glas prosecco och american pancake med vaniljglass och blåbär, muuums *dreglar i efterhand*
 
Jenny och Emmas nyårslöften var bl a att fota mer, så de började på en gång haha <3
 
Det var jättetrevligt i alla fall, vi hade mycket att prata om trots att det inte var så länge sen vi sågs sist. Körde först laget runt med årssummering, sen lite vad vi ser fram emot i år, pratade gamla roliga partyminnen, första gången alla träffade varandra, hur mycket skägg vi vill att karlar ska ha m.m, haha.
 
Pratade även nyårslöften och sånt, jag är ju jätte-anti när det kommer till sånt, men kom på ett litet inofficiellt nyårsmål för mig och det är att jag inte ska gå i ide under vintern. Man måste ju leva då också. ;) Ta lite vitaminer och rycka upp mig helt enkelt. Jag orkar faktiskt göra saker fast en röst i mitt huvud säger att jag inte gör det. Blir inte så mycket tröttare och betydligt gladare av att hitta på saker.
 
Bra kväll. :)) När jag kom hem varvade jag ner lite, kollade senaste avsnittet av Manifest. Nu är det läggdags!