Lycka <3

Igår när jag kämpade mig hem från tunnelbanan var det iskallt i luften, iskalla vindar och snorhalt på vägarna. Då kände jag bara, det är ren tortyr att vistas utomhus nu. Ren tortyr och inget annat.
 
Idag är en vanlig tisdag. Fast en bättre tisdag! Grattis till mamma som fyller år idag. Och grattis till mig och Tommy som firar två år sen vår första dejt. Det firar vi med att ha bokat sommarresan. :D Det är över ett halvår kvar men jag är såå taggad. Äntligen något ordentligt att se fram emot.
 
Eftersom han hade presentkort på Ticket så var man tvungen att boka i butik. Vi spanade in på nätet exakt vilken resa vi ville ha igår, så svängde han förbi en butik idag. Känns som att resorna bara blir bättre och bättre... vi var ju i Kroatien sommaren 2017 och älskade det. Nu blir det Kroatien igen, fast södra sidan istället för norra. Närmare bestämt Igrane, Makarska rivieran tror jag det heter, några mil söder om Split.
 
Här kommer vi må gott :))
 
Det är ett hotell med bra omdömen, 18-årsgräns (inga barn yaay, måste vara bästa idén någonsin med barnfria hotell) och vi har bokat en svit med både havsutsikt och egen utgång till pool. Kommer bli helt fantastiskt. Jag ska försöka få ihop semesterveckorna så att jag är ledig veckan före, veckan vi är där och veckan efter (har 3 veckor). Då är han först ledig en vecka själv, och sen har vi tre veckor tillsammans. Så skönt att drömma sig bort från tristessen i livet just nu.
 
Har inte låtit någon annan boka en resa åt mig sen jag var barn, men det gick bra denna gång vi bestämt exakt vad vi ville ha (liite kontrollbehov). Jag sökte igenom alla resor till Kroatien under de tre veckor vi hade att röra oss med och det fanns inga andra intressanta hotell. När man var ung bokade man så billigt som möjligt, nu är situationen lite annorlunda haha.
#1 - - Anna:

Vill också boka resa 😆

#2 - - Celine:

Åh vad kul! Jag och pojkvännen ska också till Kroatien, fast till Dubrovnik! Är supertaggad!