Phone lights up my nightstand in the black

Back to normal f.r.o.m imorgon. Har varit skönt med dessa korta arbetsveckor och lugnt på jobbet men det ska ändå bli skönt att allt återgår till det normala. Inte minst skönt att Tommy börjar jobba igen också. ;P Lite mer segt att jobba när man vet att han är ledig. Han är också astaggad på att börja jobba haha. Det är han alltid efter att han varit ledig. Det är då man verkligen vet att man trivs på sitt jobb.
 
I veckan skulle vi varit tre på jobbet men en var sjuk så det var bara jag och Elin. Vi drunknade inte i jobb direkt. På fredagen tog vi "lyxlunch" på Wokhouse. Jag äter sällan ute på lunchen för tycker det blir alldeles för mycket mat för en lunch, men ibland så. ;)
 
Älskade Wokhouse, sååå gott
 
En Margarita efter jobbet i fredags (ville egentligen ha en Mojito men de hade ingen mynta... så går det när man försöker beställa en sommardrink på vintern)
 
Köpte med lite baklava igår
 
Och jag lagade en riktigt smarrig middag, kyckling i ugn med jasminris. Finns kvar till idag, mums!
 
Har haft ännu en lugn helg. Är så himla trött och känner mig som Agda 90 ungefär. Ska nog börja käka lite vitaminer och se om det gör någon skillnad, t ex d-vitamin har man ju inte direkt överskott av såhär års. Så trött på att inte orka göra någonting, går ju under snart. Ska försöka komma ut och promenera lite på luncherna men det är inte så himla kul när det är pissigt väder.
 
Nu: Tommy har somnat i sin gamingstol och jag kollar på en Taylor Swift-dokumentär.
 
Återkommer on a more positive note next time hoppas jag.. :))
#1 - - Anna:

Vi får ta en lunch nån dag när det är finare väder kanske ☺️