The moment I let go of it was the moment I got more than I could handle

Lördag och mysstämningen är på topp här hemma. :))
 
Arbetsveckan gick förvånansvärt fort, var inställd på att den skulle kännas jättelång efter att man jobbat två korta veckor. Men tiden går mycket fortare när man har saker att göra. Nu i veckan kom tre tillbaka, och nästa vecka ska de två sista vara tillbaka. Blev lite delays i folks återvändanden p.g.a sjukdomar. Många som hostar och snörvlar nu, det är snarare regel än undantag.
 
Igår hade vi svenssonfredag med tacos. Många serier som har börjat igen också, efter julpauserna.
 
Idag åkte vi till Täby centrum för att träffa mamma och hennes kille. Hon fyller år nästa vecka så det var väl lite för att gratta henne. Jag och Tommy var lite tidiga så kollade runt lite först. Jag köpte tre par trosor på Cubus. Har egentligen shoppingförbud just nu, när det kommer till kläder (tills det är dags för vårgarderob) men trossituationen var faktiskt lite akut haha. Och så köpte vi tandborsthuvuden (roligt ord) på Clas Ohlson, som också behövdes.
 
När mamma och Karo kom gick vi till Espresso House och tog en fika. Jag gillar inte deras utbud och var inte så sötsugen så blev bara kaffe för min del. Hade inte ätit frukost och ville inte äta något sött som första "måltid". Periodisk fasta är faktiskt inga problem alls så länge man håller sig sysselsatt.
 
Mamma fick sin present (presentkort på Åhléns, det enda hon önskade sig) och vi fick också en present - avokadoformade miniskålar. Bra att ha till tacotillbehör. Sen kollade vi runt lite till, bl a i en lågprisbutik som hette Normal. Där impulsköpte jag lite småsaker. Introducerade mamma för Subway (hon hade aldrig ätit där förut), sen åkte vi hem och köpte med oss thaimat på vägen. Tommy satte på någon halvtaskig film och nu har han somnat, hans dagliga nap i vanlig ordning.
 
Mysig lördag. Så skönt att vara hemma, jag blev plötsligt väldigt trött. I lagom tid till att det blev mörkt ute. Coincidence? I think not.
 
Dagens skörd (förutom trosorna). Favoriten var helt klart Coco Flamingo - duschcreme som luktar kokos och har flamingos på, jag var såld direkt. ;) Skickade en snap till Tommys syrra som också älskar flamingos och hon frågade direkt VART jag hade köpt den haha. Och tvål som doftar hallon :))
#1 - - Anna:

Alltid kul att fynda billigt 😊