Come follow me, come follow me, I'll take you to a place I know

Dagens...
Frukost: Två tomatmackor + ett stekt ägg
Lunch: Kycklingsallad
Middag: Mackor
Humör: Bra :)
Gjort: Jobbat
Planer: En lugn kväll
Köp: Alkohol
Låt: Climb on Board - Labrinth
Bästa: Bokat kryssning. Och snart semester förstås!
Sämsta: Gå upp tidigt, är såå trött på det nu!
Sjuka: -
Väder: Konstigt väder. Typiskt sommaren 2012. Soligt och hur fint som helst ena stunden, hagel och åska i nästa...

I söndags var jag och Micke i Kista Galleria för att shoppa lite. Blev nöjd med shoppingen! För Mickes del blev det ett par jeansshorts, badbyxor, 2 t-shirts och en skjorta. Orkade inte vara där så länge eftersom vi fortfarande var bakis men blev lagom med shopping. Med alla resor numera ligger jag alltid på gränsen till ekonomisk kris men det är det sååå värt. ;) Synd bara att shoppingen har blivit mindre.


Min shopping. Två urbilliga bikinis från New Yorker, en av bikinitrosorna är en storlek för stor och den andra är i rätt storlek men verkar också vara för stor... har alltid problem med det, tappar jämt mina bikinitrosor för de är för stora. :P Sen trosor från Cubus (har typ hundratals trosor nu), en oversize-skjorta och en topp från H&M.

Igår var det jobb igen, hade inte alls lust. Sista veckan innan semestern är alltid jobbigast och segast. Förutom första veckan efter semestern visserligen... den är tung!

Efter jobbet var jag inte alls sugen på att träna men pallrade mig till gymmet ändå. Hade jättebråttom in på toan eftersom jag inte gått på toa innan jag drog från jobbet. Och jag låser alltid in allting i skåpet nu även om jag bara ska på toa, efter att nån snodde mina hörlurar och mp3 i höstas när jag duschade.

Sen när jag kom ut från toan inser jag att jag låst in nycklarna... argh! Så himla klantigt. Men what to do. Han i receptionen fick knipsa upp låset. Det var pinsamt att jag varit så klantig, och han är så himla snygg.

Men träningspasset gick bra åtminstone. Det var nog första gången i mitt liv jag sprang nonstop i en halvtimme, utan att gå alls. Medel var 11km/h (ibland sprang jag lite fortare), blev ca 5,50 km på 30 min. Och styrketräning på det. Stretchade efter löpningen men ändå har jag ont idag. Hade planerat att springa ute idag men blev inte så p.g.a det. :(

Mötte Marcus på gymmet när jag skulle gå, berättade för honom om lås-incidenten och han skrattade.

Idag har varit en segdag på jobbet. Sprang för att hinna med 16:35-tåget hem sen. Jag och Micke bokade parkering på Arlanda igår. Vi ska ta bilen den här gången eftersom pendeltåget inte går så tidigt, vi flyger jättetidigt på lördag morgon. Ska bli himla skönt att ta bilen.

Och idag har vi beställt alkohol till hem-flygresan. Himla billigt, det var ta 4 för 3-erbjudande också. Vi köpte två flaskor gin, en Bacardi razz och en Bacardi límon för ca 440 kr.

Bästa av allt är att vi bokat biljetter till Mondaybar Summer Cruise! :D Sista helgen i augusti. Det blir jag, Micke och Erik som delar hytt. Sen ska ju Mattias med också men han bokade för längesen. Ska bli grymt, jag ser mest fram emot att få se Frontliner och DJ Anneli live igen.
#1 - - Anna:

Hur har ni råd med allt det ni gör?! :/