And it feels like I am just too close to love you

Dagens...
Frukost: Ett stekt ägg
Lunch: Kycklingsallad
Middag: Får se, om jag får välja blir det köttbullar och potatismos :)
Humör: Helt ok
Gjort: Jobbat
Planer: Storhandla, äta middag o kolla på Vänner avsnitt
Köp: Mat sen.
Låt: Too Close - Alex Clare
Bästa: Att det snart är sommar!
Sämsta: Trött och sliten idag.
Sjuka: -
Väder: Klassiskt vårväder, lagom temperatur och sol/moln.

Tisdag, nu är det bara tre arbetsdagar kvar till helg. :> Känns som mycket i nuläget för jag är så trött, men betydligt bättre än fem!

I söndags var jag bara hemma bakis. Inte som de gamla goda tiderna då jag slapp vara bakis, haha. Lyckligtvis brukar jag inte spy som i början, men blir så fruktansvärt seg att man knappt orkar röra sig.


Lördags på Collage, roligaste kvällen på länge!

Igår var det jobb igen. Sen körde jag ett stenhårt träningspass. När det känns som att maten - som man ätit fem timmar innan - är på väg upp igen, då har man tränat ordentligt. :P Killer löparpass och riktigt bra magövningar. Och lite annat smått o gott.

Körde kanske lite väl hårt igår dock, blir vilodag idag. Känner mig väldigt sliten och jättetrött. Egentligen är mitt mål att träna måndag-torsdag + lördag, men får avvika lite. Är extra viktigt att inte slita ut sig nu när det bara är ett par veckor kvar till resan, vill inte behöva ta en träningspaus.

Funderar om jag kanske skulle orka ta mig på en springtur utomhus med Micke ikväll istället. I nuläget är jag så trött så det är tveksamt.. tycker det är så himla jobbigt att springa ute också. Vi ska storhandla när han kommer hem, det ekar tomt i både köket och badrummet på supplies.
#1 - - Anna:

storhandla är alltid kul :D