2013-05-30

Snart helg igen, underbart! Har varit mycket mer att göra på jobbet denna vecka än förra, men tiden har gått mycket snabbare. Redan fredag imorgon. :D

Kan inte fatta att jag uppdaterade bloggen varje dag för några år sen.. fattar inte var jag fick allt ifrån. Nu är man så slut efter jobbet att man inte orkar tänka så mycket haha.

I söndags blev det lite shopping på stan med Anna, Johan och Jossan. Blev lite besviken att jag inte hittade så mycket. Men det blev iaf en top (BikBok), ett par shorts (Cubus) och en bikini (Stadium). Får ta en till shoppingdag på söndag.

Lite av shoppingen :)

Annars har det inte hänt så mycket i veckan som vanligt. Har tränat två gånger hittills, standard nu för tiden. Har dock ätit lite bättre än tidigare veckor, inte fuskat med något gott. Idag testade jag och min kollega Camilla poweryoga. Misstänkte redan innan att yoga inte var min grej, men nu har jag testat i alla fall. ;)

Blev ganska rastlös av yoga i 75 minuter. Efteråt sprang jag 5 km, så fick man svettas lite. Yoga var inte min grej men gymmet var asbra. Tror det är rätt nyöppnat, på Regeringsgatan. Det största 24-gymmet jag varit på, och inte så mycket folk som hittat dit ännu. Där kommer jag nog spendera en del tid. :)

Inte långt kvar till Magaluf nu, mindre än en månad! Taxfreekatalogen kom igår. Jag och Micke beställde 8 liter sprit för 934 kr, och vi sparade över 1000 spänn. Halva priset! Sjukt bra kap. Sen lär vi beställa ännu mer när vi åker till Cypern i augusti.

Micke spelar Fifa12. Vi spelade igår men man får fan ont i handen/fingrarna. :p Roligare än bilspel iaf, som jag är hopplös på.

Nu är det nog läggdags för mig.