I like us better when we're wasted

Snart åker vi!! 00:35 går sista tunnelbanan in till stan, ska möta Miranda o Camilla där. Vi ska ta några drinkar på Lion Bar innan taxin till Arlanda går kl.3. Flyget går 5.40. Bestämde oss för att inte sova alls, skulle ändå inte kunna somna förrän man måste gå upp typ. Och på det här sättet försover man sig inte heller.

Igår var en riktigt underbar dag. Vi hängde på Gärdet och spelade massa olika bollspel, hade massa olika; volleyboll, två fotbollar, en amerikansk fotboll, en tennisboll och en frisbee. Vid ett tillfälle spelade vi med allting samtidigt haha. Spelade, grillade, drack, pratade.

 
Och så nattbadade vi! Det finns ett bad vid Gärdet men kostar pengar att gå in där o ingen hade lust o betala haha.. så vi klättrade över staketet och badade sent på kvällen när de hade stängt. Det var varmt i vattnet och jättehärligt. Mindre roligt att se ut som en blöt hund sen dock. :p

Missade sista tunnelbanan hem. Typ alla drog hem till Erik efteråt och körde drickspel. Sen däckade jag o Robban i soffan vid 3 ungefär. Jag hängde kvar tills första tunnelbanan började gå igen. Åkte hem tidigt och somnade om. Blev inte så mycket sömn dessvärre, ca 5-6 timmar. Kommer vara helt död imorgon, får sova i solstolen. ;)

Idag tränade jag så fort jag gått upp ur sängen vid 13. No time to waste. Käkade en proteinbar och så drack jag en Celsius medan jag tränade. Blev cykling 2 mil. Där kan man snacka bra fettförbränning! Svettrekord. Ett bra sista pass innan resan.

Gänget på Gärdet igår :)

Gick hem, duschade, städade upp lite och så åkte jag till stan för att växla pengar. Växlade in ca 4000 kr, blev 420 euro. Tänkte först växla mindre men jag ska ju till Ibiza sen efter Ayia Napa så då gör det inget om det blir över. Hellre för mycket än för lite. Bäst man inte blir rånad nu.. :p När jag ska gå runt med det mitt i natten. Det är lyckligtvis bara till tunnelbanan jag går ensam, och det är så nära.

Mötte Emma och Zara, de hängde med mig hem. Hade tänkt laga middag men vi blev lata och köpte istället. Blev asiatiskt, funkar alltid. :) Vi snackade skit och hängde i solen lite också. Sen drog de hem, stackarna ska jobba imorgon. Jag har packat, städat lite och fyllt paddan med serier att kolla på på flyget. Blir Devious Maids och Super Fun Night. :D Mina två favoritserier just nu.

Har precis målat naglarna, nu ska jag strax blanda första drinken. Måste se till att vara full på flyget eftersom jag är så flygrädd. :C Drar hemifrån om en timme ungefär.