2014-10-26

Sunday. Har haft en bra helg! :)

Igår åt jag frukost i lugn och ro och chillade vid datorn en stund. Sen hade jag visning, i jakten på min nya perfekta roommate. Det var en kille som var jättetrevlig, men tror inte jag kommer välja honom. Det kommer en tjej nu snart, får se hur det går med henne.

Sen hade jag kunnat träna men skippade det. Laddade inför utekvällen istället genom att äta en enorm portion pyttipanna med stekt ägg och avokado. :p Emma påstod att jag inte blir alkoholdeppig om jag äter ordentligt innan en utekväll haha. Brukar äta mindre de dagar jag ska ut av en anledning, om jag ska fortsätta äta som en gris innan kommer jag ju aldrig mer kunna ha en tajt klänning. :( Kanske om jag tränar på dagen, eller äter en rejäl men inte så kolhydratrik måltid.

Det funkade iaf, vi hade en asrolig kväll. Tror inte det bara berodde på maten men det hjälpte nog. Vi möttes i Hägerstensåsen vid 7, så skönt med bara två tunnelbanestationer härifrån. Middag hos Sandra. Alla åt sushi utom jag som hade med mig en sallad. Behövdes inte mer, var så mätt från lunchen haha. Men det var en ganska rejäl sallad också.

Firade Sandra och Linus babylycka igår :) Den första av mina vänner som ska få barn :)

Väldigt mysigt hos Sandra, sen när vi varit där drog jag o Emma ut. Vi drog till Collage, hon har tjatat om det hela veckan haha. Men det var kul. Gustaf o hans vänner kom dit också. Jag har lite ont i benen idag efter allt dansande. :D

Har börjat kolla på Girls. Det är riktigt kul faktiskt. Såg ett avsnitt för längesen men tänkte "vad fan är det här?" men så pratade vi om det på jobbet i fredags och tre kollegor (en av dem kille) sa att det är jättebra så då gav jag det en chans till. Jag är mer into korta komediserier just nu. Har ändå ingen att lust att bara sitta hemma ensam o kolla massa serier hela tiden, det är roligare att vara ute och hitta på mer saker.

Börjar känna mig som mig själv igen, inte lika ensam vilket är himla skönt. Och ensamheten blir ju ännu mer motverkad när någon flyttar in vilket kommer ske inom närmaste framtiden. Har varit skönt att bo ensam men på ett annat sätt så kan det bli nice att bo med någon också. Då kan man åtminstone inte ligga död i lägenheten och ruttna flera dagar utan att nån märker haha.