We're not getting any younger

Var längesen jag uppdaterade nu. Hade inget liv i två veckor innan lönen kom haha. Nu måste man vara lite mer smart så pengarna inte tar slut så snabbt.

I fredags blev det middag, shopping och bio med mamma o Björn. Först middag på Kungshallen, jag o mamma delade på min vanliga rätt - stark kyckling på kinastället. Var perfekt att dela, det är så stora portioner.

Testade glasshamburgare förra veckan. Det var gott men tyckte inte riktigt om kombinationen av glass och bröd..

Bjöd över brudarna på middag förra veckan

Sen blev det lite shopping innan bion började. Mamma betalade, älskar att shoppa med henne. ;) Allt jag köpte var från JC, blev ett par jeans på rea och två toppar. Jag borde egentligen inte köpa jeans när jag ligger lite på feta sidan, de kommer vara för stora sen. Men det är väl bra att ha nåt att ha på sig nu också... och då känns det bra sen när man känner att de är för stora. :p

Filmen var Trainwreck. Den var bra, inte riiiktigt så bra som jag förväntat mig och kunde varit något kortare men klart sevärd. Tråkiga var bara att det var ett gäng skitungar som störde, tills det kom fram en kille och sa till dem ordentligt, då skärpte de sig. Ville nästan applådera. Jävla skitungar alltså, de borde fan stanna hemma och kolla på film istället.

Söta mami!

Efter 60 min spinning är man såhär fräsch.

Efteråt insisterade de på att skjutsa hem mig fast jag har så nära hem från stan. Slutade med att han tog en sväng fel och hamnade lite vilse så tog nog dubbelt så lång tid som det hade tagit med tunnelbanan haha. Men gulligt ändå att skjutsa hem mig. :) Var inte uppe så länge sen, så sjukt trött.

Igår gick jag upp tidigt, redan vid 9 typ. Vanligtvis skulle jag somnat om när jag vaknar så tidigt men gick på toa och sen tänkte jag what the hell, när jag ändå är uppe så... men det var nice, kom iväg till gymmet rätt tidigt, handlade mat, tvättade och städade lite. Jag har blivit ganska duktig på att hålla det städat. Särskilt när jag ska ha gäster haha.

Mr Creepy Drink :D

En del av gänget

På kvällen var det förfest hos mig igen! Det har blivit det senaste förfesthaket. Himla skoj som vanligt. Ölspel, gissa-låten-spel, dans m.m. Drack upp hela min Xanté-flaska och mer därtill. Fattar inte riktigt hur det gick till men så kan det gå. :p

Sen gick vi till Pure. Kom in en kvart försent för att få gratis inträde, typiskt haha. Hade glömt att de bara hade fri entré till 23.30, fett tidigt. Tror jag o Anna drack en Cosmopolitan därinne, no more was needed. Blev en ganska tidig kväll men det kändes lagom. Vaknade typ vid 9 idag också. Har käkat pizza och druckit cola men nu är den slut. Måste gå o köpa mer men orkar inte... dagens bakisproblem.