You're not afraid to let me run into the madness

Weekend. Party. Not. Vill helst bara ligga kvar i sängen hela helgen. :p Ännu en händelselös helg ser det ut att bli. Jag borde dra och träna. Förra veckan har motivationen rätt bra men denna vecka har den varit spårlöst försvunnen. Så är det alltid. Det gäller att embrace it när den väl är här, o det gör jag ju. Men nu kommer jag bara inte iväg..

Sen behöver jag verkligen boka en klipptid, håret har blivit så långt nu. Det känns i alla fall inte så slitet, tvättar/fönar/plattar det inte lika ofta som förut. Men har verkligen ingen lust att sitta där o småprata, och om man inte gör det så blir det awkward. :p

Önskar man bara kunde klippa sig själv men det brukar ju inte bli så bra.. haha. Funderade på o gå dit o se om de hade nån drop-in tid idag men kommer fan inte ur sängen och de stänger om två timmar. Fan att de inte har öppet på söndagar, det är den perfekta hårklippardagen tycker jag! Man gör ändå sällan något vettigt på söndagar.

Morgonkaffet är det bästa :D

En sak har jag i alla fall gjort. Sökt några jobb. Brukar alltid kännas bra i början men sen blir man totalt nedbruten av att inte få några svar haha.. chockerande att jag lyckades ta tag i det igår ändå. Ibland kommer en liten dos av plötslig energi, då får man verkligen passa på att få saker uträttade fort som fan innan den är borta igen! De tillfällena kommer då inte särskilt ofta.

Det var nog för att jag hade en bra dag igår. Jobbet påverkar verkligen sinnesstämningen. Utbildning halva dagen och reception andra halvan. Det är kundtjänstjobbet som jag verkligen hatar, om jag bara slapp det hade jag nog kunnat jobba kvar där länge.

Skulle varit trevligt att komma iväg o göra nånting men... jag är rätt uttråkad men det kommer krävas en stor kraftansträngning att gå upp ur sängen och duscha. :p Story of my life. Skyller det på depression och inte lathet!!