What part of that don't you understand

Igår var typ bästa måndagen ever. ;P

Efter jobbet mötte jag Emma. Vi handlade middag (wrap och bar) och sen tog vi bussen från Odenplan till Grönan. Tog fucking forever, världens segaste buss. Hade fan gått snabbare att gå dit haha. No joke.

Väl på plats köpte jag en mjukglass (sjukt sugen på det, men det gick så fort i kön in att jag fick slänga i mig den.. hann inte njuta :(). Hade Gröna kortet som jag köpte i torsdags (typ stammis på Grönan nu haha, två gånger på en vecka).

 
När vi kommit in var även Jenny o Erik på plats. Och Danne & några andra jag inte känner. Köpte Cola, sen tog jag o Emma solselfies medan Erik o Jenny åkte bergodalbanan. Efter det åkte jag o Erik Pop-Expressen. Sjukt kul men den går lite för långsamt.. man ska åka sent på kvällen för då går den fortare. ;D Kommer aldrig glömma den gången då två tjejer var för feta för att åka den haha.. poor girls! *insert skrattar-så-jag-gråter-emoji here* Nä nu ska jag inte vara sån.

Tiden gick fort. Sen var det dags för Hollywood Vampires. Aldrig hört musiken förut, man var ju där för ögongodiset mr Johnny Depp. ;) Såg knappt något menmen.. kul var det. ;P Musiken var helt ok, inte min smak direkt men det var kul ändå. Vi drog lite innan det var slut för att slippa den värsta trängseln.

 
Var väl hemma vid halv elva typ. Somnade nångång vid midnatt. Såå trött idag. Dels sov jag asdåligt sön-mån, tog typ tre timmar att somna trots att jag var trött. Inatt sov jag bättre men för få timmar.

Ingen träning varken igår eller idag men prioriterar att göra roliga saker just nu. Pallar inte träna om jag inte har lust, it's no fun. Ska försöka ge mig ut på en löprunda imorrnbitti eventuellt, men det är ett stort kanske på det. Lär inte vara taggad. Får se om jag ger mig ut ikväll om det inte tar alldeles för lång tid att smälta middagen. Dricker kaffe just nu.

Är tacksam för det fina vädret som varit på sistone, men är orolig att om det är fint väder för länge nu så kanske det blir dåligt väder på Summerburst. :O :O Det blir såklart kul ändå (vi är 9 st som ska gå nu :D), men mycket roligare om det är fint väder! Håller tummarna.