Everything's gonna change with trigger fires

Slut på sista helgen i november.
 
Det roliga är att jag igår kväll fick för mig att det var måndag idag, men det gjorde mig typ inget? Om det hade hänt när jag hade mitt förra jobb hade en extrem våg av ångest sköljt över mig direkt. Såhär tre månader in är jag fortfarande förvånad över hur mycket bättre allting känns sen jag bytte jobb. Amazing.

Tommy är en riktig nattuggla och är uppe sent och sover länge på helgerna. När han vaknade igår sa han något jag aldrig trodde att jag skulle få höra. Han ville shoppa haha! Det har jag då aldrig varit med om förr. Brukar vara jag som tvingar med honom på det.

Kändes som ett suicide mission att åka till MoS under löningshelg OCH black weekend, dessutom när julen börjar närma sig också. Men det var inte så farligt som jag trott, tyckte inte det var mer folk där igår än när vi var där för två helger sen. Ändå orkar man inte så länge.

Söndagsfika idag <3

Men det gjorde inget för det gick fort. Tommy var ute efter en ny vinterjacka, och precis som jag så hittade han en snygg och varm på Superdry. :) Mission accomplished och det blev en snabb visit, skönt. Orkar sällan shoppa särskilt länge när det är mycket folk. Jag orkade inte ens kolla på något åt mig själv trots att jag har presentkort kvar.

Idag har vi gjort det vi alltid gör på söndagar - slängt skräp, pantat burkar och handlat mat. Nästa söndag kommer nog inte bli lika produktiv dock. ;P Kommande vecka kommer se ut lite annorlunda mot denna, lite mindre jobb och mer planer. Och minst ett gympass har jag lovat mig själv.

Plus att jag har gett mig själv chipsförbud nu. There, I said it. Förra året vid ungefär samma tid hade jag chokladförbud i 170 dagar, vilket gjorde susen för sockerberoendet. Nu blir jag sällan choklad eller sockersugen, bara någon gång ibland och då behöver jag inte hur mycket som helst för att stilla suget. Tänkte göra samma sak med chips nu.
#1 - - Anna:

Hade också behövt shoppa men orkar inte! Det får bli nätshopping 😊