I can't contain these burning lights will find you

Första dagen på nya jobbet gick bra. :) Måste medge att jag hade liite ångest över att sommaren är slut och det är dags att gå upp tidigt fem dagar i veckan igen. Men endast en bråkdel av den ångesten jag brukade ha när jag var på det jobbet jag hatade, där jag slutade för ett år sen nu. Time flies.
 
Lyssnade på ett poddavsnitt på morgonen, sparat från förra veckan. Bästa starten på morgonen. Synd att jag bara har två poddar jag gillar så endast två avsnitt i veckan.

Vi började med att ta en kaffe med teamet. Sen gick vi till receptionen där jag blev fotad till tjänsteleg, och så vidare till IT för att hämta upp min laptop och telefon. Så satt jag och startade upp alla tekniska prylar ett tag. Och så hade vi en långlunch med teamet, åt på restaurang och hade trevligt. Lite välkomnande för mig som började idag och så har vi en till som börjar om två veckor, och så avsked för två som ska lämna snart.
 
Lite fler bilder från helgen <3
 
På eftermiddagen hade jag lite snabb-genomgång av de olika system som används med min handledare. Det var en del olika system. Men känns som att detta kommer passa mig bättre än förra jobbet, mer klart och tydligt hur man gör saker och ting. Och en ny version av Office äntligen haha.
 
Hade glömt att de har sommartid så vi slutar kl.16 fram till mitten av september, skönt. :) Orkade t.o.m laga mat idag, schnitzel blev det. Och färskpotatis, yum.
#1 - - Anna:

Blir lite sugen att söka jobb nu 😆