I never knew anybody 'til I knew you

Då har man nästan överlevt första arbetsveckan! Trivs riktigt bra och det känns verkligen rätt. Ska väl inte ropa hej än men vad jag upplevt hittills så känns det jättebra. Största fördelarna är att det är så socialt, man har både sitt eget team som äter lunch och fikar dagligen, har redan fått väldigt bra kontakt med folk och det är bra och varierande arbetsuppgifter. Sen är det mycket mer tydligt hur man ska jobba och vad man ska göra, och finns alltid någon att diskutera med.
 
Jobbiga är väl att jag fått springa till IT stup i kvarten för att grejer inte funkar haha. Men det brukar vara så i början, slår aldrig fel. Borde väl inte vara så många fler grejer som kan strula snart tycker man. ;P
 
Världens största lunch på Wok House... såååå gott. Typ 20 broccolibitar haha
 
Var ändå smart nog att inte planera in något på fritiden under denna första vecka på nya jobbet. Att bara åka hem efter jobbet och kolla på avsnitt efter avsnitt av Bones är precis vad jag behöver just nu.
 
Ännu mer för att jag är i lutealfasen av menscykeln, vilket är den värsta fasen (kanske t.o.m värre än mensen itself). Jag får inga psykiska PMS-symptom men däremot härliga fysiska symptom som magkrångel, överdrivet sug på allt ätbart (sen när mensen kommer försvinner suget och det blir typ tvärtom), finnig/oljig hy och ibland blödande tandkött. Just lööööv being a woman.