Game night

Då var det helg. :) Veckan har känts rätt så lång. Bara två veckor kvar på detta jobb nu, sen semester!
 
Så sjukt, igår på väg hem när jag gick från tunnelbanan var det så sjuuukt varmt. Jag tänkte "må Gud förlåta mig, men jag har aldrig varit så trött på solen som nu". Det första som händer när jag kommer hem är att det börjar åska och regna haha. Men det gick över snabbt.
 
Det är rätt segt på jobbet nu, har för lite att göra och skulle egentligen kunna sluta på jobbet nu. Hade varit kul om det kom in fler intressanta CV'n till min tjänst. Men folk är väl på semester.
 
Gott men smakade lite för svagt av vitlök - more garlic, less bread please
 
Bäääästa pizzan <3
 
Igår lunchade jag med Miranda och Jenny i Humlan. Vi var på vår vakt efter incidenten tidigare i veckan. Denna gång var det bara någon med soppåse som letade igenom sopkorgar, det får de gott göra bara de låter oskyldiga människor vara. Mycket trevligt hade vi, sen skulle Miranda till jobbet för att börja och Jenny har semester.
 
Efter jobbet kom jag hem och duschade o bytte om. Sen promenerade jag och Tommy till Vällingby c. Det var fortfarande lite regnstänk när vi gick, dock fortfarande hög temperatur. Så det var skönt.

Gick till Gnarly Market och beställde in Mojito/öl. Det roliga var att vi rådissade dem när de satte upp tak över uteserveringen, man bara vem kommer vilja sitta där nu? Sen kom värmeböljan och nu fattar man att det var ett smart drag ändå haha.
 
Drunk driving ;P
 
Efter en stund joinade Anna och Tobbe. Vi hade beställt in vitlöksbröd till förrätt som var som en hel pizza så de fick hjälpa till. ;P Sen beställde vi mat. Jag tog mitt vanliga där - deras galet goda pepperonipizza. Alltså det är den godaste pizzan jag ätit. Blir hungrig nu när jag tänker på den haha.

När vi ätit färdigt gick vi till nedervåningen för att spela spel! :) Blev lite skjuta dinosaurier, skjuta zombies, basket och MarioKart. Sen 30 min shuffleboard och 30 min biljard. Det var väldigt jämna matcher men sluta med att killarna vann på båda.
 
 
Sen drog vi nextdoor till O'Learys så att grabbarna kunde få varsin rejäl öl. Blev lite snacks där också trots att man fortfarande var sjukt mätt efter den rejäla middagen. Avslutningsvis så tvingade Tommy med oss till Vällingbys sunkigaste hak, det var nån liten bar vid busshållplatsen. Måste vara det sunkigaste stället jag sett haha. Jag och Anna vägrade sitta där, vi satte oss på en bänk utanför medan de tog en sista öl.
 
Idag funderade vi på att bada men verkar vara ostabilt väder med moln/regn/åska. Efter denna värmebölja som aldrig verkar ta slut :)) så har t.o.m jag börjat få ett sug efter att bada i Sverige. Har en känsla av att det kommer hända, blir nog inte idag dock.
#1 - - Anna:

It was a fun night, förutom low trash haket 😅