I want you by my side so that I never feel alone again

Sån härlig dag! Ja vädermässigt är det förstås ingen nyhet. Bortsett från att man har börjat tycka att det är FÖR varmt för att göra saker haha. Sjukt för att vara Sverige. Tror inte vi haft 30 grader här sen typ 2010? Och hands down den bästa våren och sommaren ever. Hell, halva våren var högsommar den också ju.
 
Chefen var tillbaka idag efter att han haft semester, jag haft semester och han varit på tjänsteresa. Vi hade inte setts på tre veckor. Det känns så bra nu inför mitt avslut för allting är klart, plus att jag fick reda på att de faktiskt kommer anställa en ersättare vilket jag inte trodde. Det känns väldigt skönt, då behöver jag inte vara "orolig" över att olika uppgifter ska falla mellan stolarna och chefen kan vara lugn också att någon ska ta över.
 
Jag hade kunnat få sluta redan efter nästa vecka, men har inte tillräckligt med semesterdagar. Just as well, det kommer bli en väldigt chill vecka (det är redan väldigt lugnt) och skulle bli uttråkad av att gå hemma själv alltför länge också. Passar på att ta långluncher och boka massa lunchdejter, och så får jag gå tidigare typ varje dag.
 
Så har jag även fått möjligheten att få vara med och intervjua min ersättare också, det är riktigt kul! Bra för kandidaterna också att kunna få en bättre bild av hur rollen är genom att ställa frågor direkt till mig. Vi hade vår första intervju idag och hoppas på att hinna med några stycken innan jag slutar, det beror på hur många intressanta CV'n som dyker upp.
 
Kom hem idag till en (bokstavligen) skinande lägenhet idag. :D Så nice. Nån nytta gör karln på semestern i alla fall. ;) Var nog bara för att han hade sin bästis på besök haha, but hell, I don't care about the reason behind it.
 
 
Massa leveranser väntas hemma. Tommys mobil (som förhoppningsvis kommer imorgon, den skickas från Polen), har beställt tre böcker (fick upp ögonen för det igen på semestern!) och ikväll kommer en leverans från Apotea. Alltså älskar verkligen Apotea, fattar inte hur de alltid kan ha hemleverans dagen efter och gratis! Och så bra tider också, mellan 18-22. Just som man ändå är hemma efter jobbet liksom, helt perfekt. Blev dessa produkter denna gång (blev sugen på att testa Clean Eating);
 
 
#1 - - Anna:

Ååå Hallon & Vanilj lät gott... kanske ska prova också :)