Born free born wild

Jaha här händer inte mycket. ;P Har totalt gått i höst-ide. Så fort sommaren försvinner, BAAM så blir jag dödstrött direkt. Även innan det ens blivit jättemörkt. Konstigt det där.
 
Senaste veckan har jag bara jobbat och kommit hem & kollat på Bones. Är på säsong 10 och känner mig ganska färdig, it's been an awesome show men det är såå många säsonger att se i rad haha. Har kollat på bara det i över en månad. Passande att det är säsongspremiär för 7 av mina regular series nästa vecka. :)) Japp det är det jag ser fram emot nu haha. ;D Har inget liv på hösten/vintern and I like it.
 
 
Idag på jobbet hade vi föreläsning/genomgång av några system, mitt i eftermiddagskraschen. Fick verkligen kämpa och byta position i stolen gång på gång för att inte somna och ramla av den haha. Blev så fruktansvärt trött.
 
Trivs jättebra på jobbet. Såå många fördelar jämfört med alla mina tidigare jobb. Det blev som jag hade hoppats, kommer nog vilja stanna där ett tag, vilket känns himla skönt. Har blivit lite av en självutnämnd jobbsökarexpert men nu lägger jag det på hyllan. ;)
 
Annars, det enda jag tänkte göra i höst är typ lite shopping och gå på bio. Mer bio känner jag för, och det kommer faktiskt några filmer jag vill se framöver. Shopping har blivit roligt igen eftersom man kan vara mycket mer casual dressed på detta jobb jämfört med förra. Så behöver inte bara köpa tråkiga kläder man bara har på jobbet.
#1 - - Anna:

Hösten har sina fördelar o några nackdelar men mest mysigt 😄