Gräsänkehelg

Skönt med helg som alltid. :) Tommy är på Dreamhack, min lilla nörd, so I'm all alone. Det kan vara lite skönt en stund men inte alltför länge. Alltid mysigt när han kommer hem igen. Det är i stan i alla fall så han sover ju hemma åtminstone.
 
Vi hade en mysig kväll igår, sen gav han sig av rätt tidigt i morse. Jag klev upp när han gick och fixade lite. Anna bangade våran shoppingdejt men lyckligtvis var Miranda tillgänglig. ;D Hade ingen lust att sitta hemma och uggla själv hela dan.
 
Många tårtor på jobbet igår, kollegan jag ersätter gick i pension :)
 
 
Hann gå runt i Gallerian innan hon kom, det finns ju knappt några butiker kvar där längre. Var inte på Hollister dock eftersom jag redan varit där i veckan. Var precis på väg ut från Gina Tricot (köpte en tröja där) när hon kom springandes haha. Vi kollade lite butiker till, sen tänkte vi fika men ett av våra gamla stammishak var borta och ersatt av nån restaurang.
 
Så blev en tidig middag istället, på BBQ Steakhouse. Jag åt kycklingfilé med pommes och en hallondrink. Sen blev det en banana split och Kaffe Karlsson till dessert, mums. :) Satt där ett tag och snackade skit, riktigt nice. Efteråt blev jag plötsligt shoppingsugen igen och bestämde att jag ville till Hollister ändå.
 
Nu blir nog Tommy avis, han älskar banana split ;)
 
Shoppiiiing

Blev medlem sist och fick 100kr rabatt. Fick det denna gång också och även en gratis filt för att jag handlade för över 1000 kr. Blev två tröjor och 4 st body wash (man fick 2 gratis om man köpte 2 så halva priset). Body wash med olika dofter, luktade så gott. Så nu har jag så det räcker ett tag haha.
 
Avslutade med att handla lite på Hemköp och sen vart det hemgång. Väl hemma har jag plockat ur diskmaskinen, bäddat rent och vikt tvätt. Nu kollar jag på Bones såklart. Ger mig ledigt från hushållssysslor resten av kvällen, får dammsuga imorgon. ;P Bra dag! :)
#1 - - Anna:

Ååå där missa jag något 😂 vi får ta en girls night eller dag snart ❤️