Sharpen your senses and turn the knife

Då var det back to work idag. Sov som vanligt skitdåligt (gör alltid det första natten innan man ska börja jobba igen). Var inte jättepepp men det kändes bättre när man väl var på jobbet. Skönt med ännu en kort vecka också, redan onsdag imorgon. ;) Är sååå taggad på helgen!
 
Känner att vi verkligen maxade påskledigheten. Första tiden med fint väder vågar man inte annat haha.
 
Vårglada <3
 
Superdry-reklam :))
 
 
Igår sov vi ut, särskilt Tommy som sov till typ 11. Det händer inte ofta these days. Oftast går vi upp vid 9 på helger. Sen blev det promenad till Vällingby centrum och uteserveringspremiär. :)) Blev två mojitos för mig och tre öl för Tommy på Gnarly Market's uteservering. Det var såå skönt i solen.
 
Köpte med oss varsin chokladdoppad mjukglass och promenerade hem, köpte med oss käk från grillen, åt, powernapade framför Jason Bourne. Senaste serien jag följer är Workin' Moms. Riktigt kul faktiskt. Måste vara första kanadensiska serien jag ser? Är säkert ännu roligare om man kan relatera, vilket jag inte kan eftersom jag inte är mamma, men ändå kul. Ganska snuskig serie haha.
 
 
Tog en promenad på lunchen idag. Värmen och solen gör mig så LYCKLIG att jag nästan flyger fram. Det är galet att vädret påverkar en så mycket men det finns typ inget som påverkar mig så mycket som det. Jag borde bo i typ Kalifornien. ;P
#1 - - Anna:

Härligt med vår 😁☀️