Long day

Har känts som en lång dag. Åkte hemifrån vid 17, tog bussvägen den här gången. I Danderyd köpte vi varsin korv med bröd, det var gott. Har inte ätit sen dess och jag har varit skithungrig ikväll men man kan ju inte käka på kvällen inte. Irriterande. Är trött men inte sömnig.

I Brommaplan brukar vi ta tunnelbanan hem mot Tobbe, men den här gången promenerade vi hela vägen. Fyra tunnelbanestationer. I värmen. Med väskorna. Det var inte skönt. Svetten rann. Men såhär efterhand känns det skönt förstås, haha.

Idag har jag bara tittat på film. Såg Save the Last Dance 2, och som jag visste var den inte alls lika bra som ettan. Skulle handla om samma person men med andra skådespelare. Sånt tycker jag inte om. Ingen kan ersätta Julia Stiles. Den var okej, men inte alls lika bra som ettan. Men nu börjar jag bli riktigt förtjust i dansfilmer faktiskt. Dock inte löjliga musikalfilmer som High School Musical.



Just nu håller jag på o kollar filmen Chasing Liberty. Handlar om presidentens dotter som vill ha mer frihet. Ungefär som First Daughter, men den här är redan mycket bättre än den. Tycker First Daughter är så tråkig. Men den här handlar ungefär om samma sak; tjejen vill ha mer frihet, hittar en kille hon rymmer iväg från säkerhetsagenterna ifrån, men vet inte att killen faktiskt är agent själv.

På fredag ska vi gå ut. Mycket ut just nu. Var ute med Jansson bara typ häromveckan, och så igår. Men i alla fall blir nog den här gången roligast. Det blir jag, Tobbe, Arjan, Nina, Susanne och Christer. Är förstås inte alls sugen på att dricka och sådär, men det behöver man ju inte göra. Vet ju hur dåligt jag mår efteråt, och jag vill inte bli så äcklad igen att jag inte kommer klara av att dricka i Magaluf. Men det är bra sällskap i alla fall så förhoppningsvis får jag kul ändå. Förresten har jag inte ens råd att dricka, haha. Det är ju så jävla dyrt. :/

Tre veckor kvar till resan nu. Vi åker på tisdag den 19:e, och sista helgen innan den tisdagen ska vi hem till mig igen. Ska ta med lite kläder som ligger i smutstvätten där och så ska jag få fickpengar av mamma. Och så ska vi umgås med mamma och Najam förstås. Saknar dem redan, vi har verkligen haft en rolig helg hos dem nu. Men tänk vad underbart sen när vi åker därifrån på söndagen, då vet man, imorgon måndag, då ska vi packa järnet, o sen tisdag åker vi. =)


Haha Tobbe somnade på soffan i förrgår. Var skönt att ha lilla sängen för sig själv i några timmar ;) sötnos


Idag i väntan på bussen


Tobbe och sötnos Anton (haha han ser ut o vara brunare än Tobbe)
#1 - - Anna:

haha va söt Anton är. Hur gammal är han?

#2 - - Anna:

btw, om du nu börjar gilla dansfilmer så måste du ju se Step Up!!! ;D

#3 - - Anna:

gahaha just det du har ju sett ettan men inte tvåa? ;p

#4 - - Peace out:

sv: haha okej! jag vet inte vem jag tkr :o xD