30/10-08

Igår var en mysig kväll. Tobbe och jag gjorde mackor - jag gjorde min favoritmacka; baguette med skinka, gurka, purjolök och pepperonis. =D Så gott.

Sen satte vi oss och tittade på filmen Stop-Loss med tre heta killar; Ryan Phillippe, Channing Tatum och Joseph Gordon-Levitt. Den var riktigt bra faktiskt. Inte vanligen min sorts film men den här gillade jag mycket.


Idag har vi ätit tacos och nu sitter jag här med en kopp kaffe och är snart färdig med Gilmore Girls säsong 3. Tråkigt att jag inte har några The Hills avsnitt kvar, för det kvar så kul att titta varannan. Blir lite tråkigt med bara en serie. Såg dock att jag har ett Greek avsnitt kvar jag inte sett, trodde 2x09 var det sista, men tydligen är det 2x10. :)

Imorgon är det schlagertema i Idol. Har sett vilka låtar de ska sjunga, inte mitt favorittema direkt. :P Hoppas bara vi hinner till Linköping innan det börjar. Idol ska ses direktsänt!

Dagens eyecandy - Anson Mount, 35

Jag har sett honom i filmerna Crossroads och All the boys love Mandy Lane + som gästskådespelare i Sex and the City
#1 - - Anna:

jaså filmen var bra.. kanske ska se den en chans till?

#2 - - Anna:

ge den en chans till menade jag :/

#3 - - Tobias:

svar: okej :D va kul!