29/9-08

Har varit en lugn dag som vanligt. Har tittat på Desperate Housewives 5x01 som kommit ut. Imorgon är tisdag, då det kommer nya avsnitt från fyra olika serier. Det är det jag har att se fram emot haha. Vill ha mina framkallade foton nu!! Det är mycket roligare att sitta och se på film om jag har något att göra samtidigt.

Men jag matchar det lika dåligt varje gång, imorgon då jag kommer ha tråkigt kommer de inte komma. Nej det blir på onsdag då jag ändå ska till stan och träffa Miranda. Men men.. ju längre jag får vänta desto roligare blir det antar jag. =) Vill köpa något på onsdag.. men vet inte om jag ska köpa böcker eller kläder. Vill inte köpa både och för då går pengarna åt så fort.

Fick ett mail idag från ett företag som sett mitt cv på en jobbsida, och vill boka ett möte med VD:n. Jag har svarat att jag är intresserad. Det är inte direkt det jag är ute efter, är något om att vara säljare på events och sånt tror jag och förmodligen deltid/vid speciella tillfällen eller så, men det är bättre än ingenting. Något måste ju hända här innan jag blir galen. Och att bara ha fått ett sånt mail mår jag bra av.

Är så sjukt sugen på cola... klarade mig rätt bra efter resan att inte dricka det på ett tag men nu har jag blivit bortskämd igen och druckit det de senaste dagarna. Men jag orkar inte gå till affären. Och Idol börjar om en kvart så. Tror jag köper det imorgon istället. Ja så får det bli. Ska koka kaffe och se Idol istället.

Igår såg jag View From the Top med Gwyneth Paltrow, Christina Applegate och Mark Ruffalo. Riktigt mysig film. :)


Har några filmer på lager men alla dem vill jag se med Tobbe, så jag tittar på Gilmore Girls och Scrubs så länge istället.
#1 - - anna:

ja sepideh var riktigt bra, alice också. anna var riktigt tråkig idag tyvärr.