Gym och shopping

Woho. Har varit en rolig dag. Ställde klockan på 10.45. Vi skulle mötas vid gymmet kl.12. Ville ju hinna med en shoppingdag också. Var trött när jag vaknade och ville sova vidare. Men det var värt att kliva upp.

Kom lite för tidigt, så jag satt och läste min bok tills Miranda kom, den är riktigt bra. På tal om böcker så tror jag att mina böcker ska finnas på posten i Vallentuna imorgon. 4-6 arbetsdagar skulle det ta, men verkar som att det bara kommer ta 3. Impressive. :P Men kan inte hämta dem förrän på hm antingen fredag eller lördag tror jag... jobbar ons-tors. Sen fredag ska jag gymma, men får se om jag åker till Vallentuna en sväng då med. Annars lördag. :) Men det är ingen jättebrådska, har ju en bok att läsa nu + en till.


Vänner på tv på jobbet, underbart ;D

Vi gymmade i alla fall i en och en halv timme, det var riktigt skönt. Man orkar så mycket mer när man varit slapp i ett par dagar. Förutom på springbandet... fy faan alltså. Har försummat det lite eftersom jag cyklat mycket mer, en halvtimme + tjugo minuter per pass. Cykeln är så skön. Anyway... sprang idag. 1 km var allt jag orkade. Fy fan vad jobbigt det är alltså. Får håll som fan, så det känns som en kniv i magen. Inte skönt. Jag får göra det oftare så man får bättre kondition.

Sen åt vi på McDonald's. Blev McChicken Jr och sallad, och Ramlösa för moi. Miranda tog två McChicken Jr's och vatten. Gott som fasen. Salladen är god om man har något mer rejält att tugga på till.


Dagens outfit på Miranda då :) Kommer dock inte ihåg vart hon köpte allt trots att vi upprepade det två gånger.. haha.

Efter det åkte vi in mot stan. Solen kom fram. ;D Hade varit helt molnigt före gymmet. Dags för shoppingrunda. Vi tittade in på Åhléns och JC, hittade inget vi ville ha. Sen Cubus. Där hittade jag hela fem-sex plagg att prova, dock köpte jag bara ett. Ett par strandshorts för 179 kr, assnygga. =) Mycket nöjd. Vi måste ha varit i det där provrummet i typ 45 min... och det var kö också, haha. Vad fan är det så mycket folk på stan vid den tiden för? Har inte folk jobb och skola att vara på? It's a mystery.



Efter det gick vi till Gallerian. Vero Moda. Där köpte jag ett par såna där.. kortare byxor. Och ett par assnygga, perfekta jeanstights. Min nya favorit. De sitter tight så benen ser mycket smalare ut än vanligt, men ändå inte obekvämt tight! Helt underbart. Miranda köpte ett par vita jeans.

Sen Topshop. Där bjöd de på fika, så Miranda tog en macka. Dock kunde inte jag ta, för det var smör och ost på. Typiskt. Varför finns det bara såna färdiga mackor exakt överallt? Är det inte typ asmånga som är laktosintoleranta? Vegetarianer tänker de ju på.


Bra att ha i ett provrum :)

Jag köpte i alla fall ett par coola trosor där, som jag har på mig nu. :) En seriestripp på trosorna. Man fick en Cosmopolitan tidning med också, nice.

Tittade lite på H&M men hittade inget där. Jag börjar tröttna på det lite grann. Vill utforska nya affärer. Sist men inte minst var vi inne en sväng på Onoff för att titta på dvd-filmer, och Monki där Miranda skulle lämna tillbaka ett linne hon råkat krympa i tvätten. ;D Hahaha.



Efter all shopping gick vi till ett café vid Hötorget. Köpte varsin hallonsmoothie. Så otroligt gott! Det måste man ju ha oftare. Fika med hallonsmoothie. Syrlig och god. Underskattad smoothie alltså. Och så tittade vi i Cosmopolitan tidningen och skrattade åt alla roliga sextips i den medan vi fikade.

Skulle svängt in på Gina Tricot efter fikat också, men vi råkade sitta där till kl.18.54, så blev inte mycket tid över till det. Åkte hem åt varsitt håll. :)

Jobb imorgon igen då. Sen gymmet. Och jag måste ju bara svänga förbi någon affär och köpa Twilight som kommer ut imorgon. Viktiga grejor.


Shortsen köpte jag.


Jag


Pinglan


Byxor jag köpte från Vero Moda


Lovely jeanstights!


Goood hallonsmoothie


Slurrp


Trosor, Topshop, 79:-


Shorts, Cubus, 179:-
Jeanstights, Vero Moda, 279:-
Byxor, Vero Moda, 129:-
#1 - - Anna:

snygga kläder, speciellt tightsen ;p

#2 - - gina:

woooow How many kg have you lost?

#3 - - Anonym:

woooow How many kg have you lost?