Angel

Känner mig bättre nu. :) Är ledig resten av veckan nu. Imorgon ska jag och Tobbe till stan och träffa mamma och Najam en stund, äta något gott och de ska köpa en platt-tv. Förvånad jag blev haha, mamma som är så oteknisk, snål och tycker sånt är onödigt. Men hon har väl tröttnat på sin gamla, stora bökiga tv. :P

Sen ska vi nog träffa Ladan en stund (kanske Miranda med?), Tobbe ska väl få sin födelsedagspresent av Ladan. Och så kan jag ge henne Lipstick Jungle boken.

På tal om Lipstick Jungle, så har jag sett klart serien nu också. 7 avsnitt på säsong 1, 13 avsnitt på säsong 2. Tror inte det kommer mer... Vet inte varför, det kanske inte blev succé. Men jag älskade serien, saknar den redan. Älskade alla karaktärerna. Och nu har jag ingen mer serie att följa, förutom Supernatural jag ser med Tobbe, och så alla serier som det kommer ett nytt avsnitt i veckan av.

Jenny och jag funderar på att åka och åka skidor en dag, i Romme. Typ i slutet på februari när jag fått lön. Hon kollade upp att buss tur o retur, liftkort och hyrskidor skulle kosta ca 500 kr. Så det är väl inte så farligt. Vore skitkul i alla fall, jag har inte åkt skidor på typ 7 år. Den gången för 2 år sen med Miranda räknas inte, åkte ju bara två gånger i backen typ för hon kunde inte åka och låg och krälade i backen i två timmar. :P Men fett kul, jag känner ju ingen som åker skidor men nu hittade jag ju sällskap. :)

Har sett två filmer idag.

Not Another Teen Movie med Chris Evans och Jaime Pressly. Har sett den innan, för många år sen. Då var jag väl för liten för att fatta alla snuskiga skämt. ;P Den var ganska knäpp, en del överdrivna skämt som man bara kan förvänta sig av en sån film, men rätt rolig ändå. Mest parodi på filmen She's All That som jag älskar.


Baby Mama med Tina Fey, Dax Shepard, Steve Martin och Maura Tierney - Den var riktigt bra. :D Skulle ge den toppbetyg faktiskt. Precis lagom kryddad med humor och kärlek och glädje. Jättehärlig film. Handlar om en 37-årig karriärkvinna som inte kan få barn, så hon anlitar en surrogatmamma att föda hennes barn. Men det blir ganska rörigt när mamman gör slut med sin man och är tvungen att flytta in hos kvinnan och stöka ner det i hennes hem. Och så visar det sig att hon inte ens är gravid, men vågar inte berätta det för kvinnan... :P Gillar verkligen Tina Fey också.


Dagens eyecandy - Benjamin McKenzie, 30

Jag har sett honom i tv-serien The O.C