Where would we be now

Ahh, nu är jag trött trött. Det blev ingen hemmakväll fredag kväll. Nina och Arjan skulle ut. Sen efter ett tag ringde Princess och sa att Tobbe måste komma på hennes födelsedag eftersom hon kom på hans. Så det var det bara att göra sig i ordning och åka dit. Tog en taxi hem till dem, där vi var ett tag. De hade världens sötaste hund.. jag vill också ha en sån. :O En lagom stor, korthårig. =)



Sen vid 22 åkte vi mot stan, söder. Vi var först på Baltazar ett tag. Senare kom Miranda. Vi var på ett annat ställe, men sen stängde de innan vi ens hunnit vara där i en timme. Sen ville alla redan dra hem, förutom jag, Tobbe och Miranda. Men vi hade inget emot att åka hem, var trötta allihop. Särskilt Tobbe och jag som har vaknat kl.6 och jobbat hela veckan. Fy fan jag kände mig fan inte mänsklig då ens, som att man inte sovit på veckor. Och världens jäkla slask var det också. Det var värsta snöstormen, men sen efter nån timme var allting bara ett stort hav av slask. Mina strumpor var helt dyngsura.

Kom väl hem vid 2. Vaknade vid 12 idag, men kände mig tröttare än på hela veckan då jag vaknat 6. Jag har varit trött hela dagen.


Tobbe o jag. Inte den finaste bilden direkt.. mitt hår blev hemskt p.g.a snöovädret.

Mötte Miranda i stan vid 13. Då gick vi och åt. Blev McDonald's för det var så förbaskat mycket folk överallt, såg ut som en myrstack. Sen käkade vi mjukglass till efterrätt också, så gott. ;D Men saknar deras hot wings. Varför måste de sluta sälja det godaste för?

Sen blev det shopping. Och det blev en av mina större shoppingrundor kan jag lova. CDON förlorar minsann på detta, för jag köpte nämligen Gossip Girl-boxen och en mp3-spelare. Och kommer inte att beställa de två produkterna på nytt. Utan det blir bara en bokbeställning från CDON, när jag fått tillbaka pengarna från de annullerade beställningarna.



Det blev en hel massa klädesplagg också... typ tre på H&M, tre eller fyra på H&M Divided, och ett på MQ (första gången jag handlade där, hittade en söt top). Köpte underkläder också.. är ofta tråkigt men kände att jag behövde ett par till matchande bh och trosor. Chansade på en bh med C-kupa. När jag kom hem såg den jättestor ut, men jag prova och den satt perfekt. ;D Jag tjänade liite på det i alla fall.. var nämligen ett erbjudande där idag, om man handlar för minst 400 kr får man ett gratis presentkort på 100 kr.



Handlade för över 400 på H&M, men på Divided köpte jag bara för 380, men betalade samtidigt en grej Miranda köpte så då gick det ändå. ;D Men kassörskan där var feett sur alltså. Vi blev fan rädda. =P Hon fick göra om hela köpet för att Miranda frågade om presentkortet efteråt. På vanliga H&M hade man bara fått det utan att behöva visa lappen. Haha hon på Divided såg ut som att hon ville mörda oss. Herregud, det är hennes jobb för guds skull.



Köpte boxen på Onoff, och mp3-spelare på Teknikmagasinet. Skulle ju köpa en med 2 GB minne för 200 kr på CDON, men nu blev det en med 4 GB för 300 kr. Dubbelt så mycket men inte dubbelt pris. :) Nice. Har laddat in 400 låtar hittills.. och finns minst en tredjedel av utrymmet kvar tror jag. Har ju raderat massa gamla låtar från datorn, får ladda ner dem igen. Måste bland annat ha alla Good Charlotte och Sum 41 album. Tröttnar man ju aldrig på.

Till slut blev det då bio. Det är så himla skönt att gå på bio efter en riktig shoppingdag när man har ont i fötterna och mycket att bära på. Att få sätta sig ner och se en film och snaska popcorn. :)



Confessions of a Shopaholic med Isla Fisher och Hugh Dancy. Filmen var riktigt bra, men det visste jag ju redan. Jag är expert på att veta om jag kommer gilla filmer eller inte, det räcker med trailern. Och jag ser direkt om det är en film som passar mig. Och såna här egentligen ganska "töntiga" komedier är perfekt för mig. Man blev jätteglad av den och skrattade mycket. Föredrog den framför böckerna faktiskt.


Sen åkte vi hem åt varsitt håll. Stackarn Miranda börjar jobba nu klockan 1. Fy fan vad jobbigt att jobba natt, usch.

När jag kom hem var det helt mörkt inne. De hade nämligen släckt ner p.g.a Earth Hour. :P Usch jobbigt. Hade jag kommit ihåg det hade jag bokat en senare bio så man slapp sitta hemma i mörkret. Vilade i sängen tills man kunde tända igen. Då satte jag mig här, har sysselsatt mig med att ladda in låtar i nya mp3:n ett tag. Har fan tagit över en timme.

Nu är jag mycket trött, orkar nog inte hålla mig uppe så länge till. Ska bli skönt att sova. Känns som att man aldrig får sova nu för tiden.


På krogen. Miranda blev full av en cider haha


På McDonald's idag


Prova kläder


Miranda spelade Guitar Hero på Onoff. Hon var så dålig att de kastade tomater på henne :P


Den här sötnosen hittade vi ;D

Det jag shoppade;



Videoupdate med Miranda som vanligt ;D
#1 - - Anna:

Jag har en exakt lika dan tröja från MQ. Visst är den helt underbar! =D

#2 - - amanda:

Å va mycket kul shopping! Jag vill också kunna köpa så mycket! =)

Vi glömde släcka våra lampor igår.. =o men vi ar ändå bara tv st.. så vi kanske kan förlåtas? fast idag köpte vi oftas 3 till haha. men det räknas inte.

mkt bilder! :)

#3 - - Anna:

snygga tröjor! randigt är snyggt :D

#4 - - Anna:

Va den grönrandiga jag menade ju =P

#5 - - Anonym:

Du ser riktigt andorlunda med svart linne. det passar dig ! det var riktigt snyggt!

har du noppat ögonbrynet?



alla ni tjejer matchade varandra kan det vara så att ni snackade om vad ni skulle ha på er eller?







HAHAHAAHAHHAHAHAAHHAAH är du seriös? blev hon full av cider? isåna fall måste hon ha druckit en hel del cider :P.



åh blir avis på dig nu på alla gods du har köpt!





Du borde köra en för och efter bild på miranda. den bilden som är under den bilder där hon dricker cider det ser ut som hon är bakis . det kanske hon var också eller?







haha du borde ha filmat det HAHAHAHAH , och lägga upp det på youtube och döpa dte till "worse on guitar hero" HAHAHA'



Ni hittar jämt roliga fynder vart hittade ni denna figur?



#6 - - elize:

hej...

du känner inte mig, men den tröjan som miranda hade, den dära bloa med blommor på ganska långt ner her också en sånn!

besök gärna min blogg! =)