Ett år sen studenten

Idag är exakt ett år sen jag tog studenten. Det var en rolig dag. Idag var inte lika rolig dag som den här dagen för ett år sen. Vilket inte är så konstigt, den dagen för ett år sen var en av mina bästa dagar.

Idag har jag mest bara varit ensam. Usch förstår inte hur jag levde så förr. Det är så tråkigt och deprimerande. Även fast jag varit utomhus. Tobbe är med sina föräldrar på landet. Jag kanske skulle följt med om de inte skulle sova över. Jag gillar inte att sova där, har så svårt att somna.

När de åkte, åkte jag in till stan. Det var sjukt varmt idag! ;D Så kul. Synd bara att man inte kunnat sola mer. Jag var ensam så är inte så roligt att sola då. Svängde förbi några affärer. Såg en snygg skinnjacka på H&M Divided som jag verkligen ville ha. Men den kostade 500 kr och det kändes lite konstigt att köpa ett så varmt plagg i den här värmen.. men ångrar lite att jag inte köpte den. Jag ska nog göra det fan.



Köpte istället en klänning och en hatt. Gud vad man förändras varje år haha. Förra året skulle jag aldrig köpt varken klänningar eller hattar. Men det känns somrigt och skönt. :D Kommer vara nice i Greece. Då kanske jag inte ens tar med någon keps. Tobbe kan ärva min. Han har alltid snott alla mina kepsar och slarvat bort dem, grr.

Sen satt jag och solade på en bänk en stund. Men inte så kul med kläder. Vill ha lite mer jämn bränna. Så jämn som det går med bikini det vill säga. :P



Ska sola på måndag med Miranda och Emelie. =D Har fan inte träffat Emelie på över ett år... hon känns nästan som en främling nu, det är så udda, för vi träffades typ jämt innan jag träffade Tobbe. Hon var min flickvän. =)

Efter solandet gick jag till gymmet. Eller ja, tog tunnelbanan. Det är några stationer från stan. Orkade dock bara träna i en timme. Man blev ju helt tömd på energi av den här värmen. Men jag har inte bara latat mig idag i alla fall.

Jag och Emelie diskuterar London i sommar nu. Går inte så bra haha.. har inte ledigt i så många dagar i rad i sommar. Jag tänkte ta den resan nästa vår, måste ju spara och så till Grekland nu.

Kommer bli svårt att somna utan Tobbe inatt. Men kanske lika bra att öva, snart är han borta i 4 dagar. :( Buhu.


Me in the hat. Haha
#1 - - Anna:

va gullig klänning och hatt ;D

#2 - - Regina:

skitsnygg klänning