Last night, can't remember, what happened

Ojoj, vilken bra helg det har varit. Den har varit lång och fylld med roligheter!

Det här skrev jag i fredags men hann aldrig publicera;

Igår var en bra dag! =) Arbetsdagen var lite seg men annars lugna puckar. Möte på morgonen, I like! Gotta love fridays.

Sen direkt efter jobbet åkte jag till Micke. Var tvungen att byta om inför fest, sen lyssnade vi på musik och lagade käk. Tacos blev det, sjukt gott! Önskar jag orkade laga mat själv, men det gör jag aldrig. :P Steker bara ägg varje kväll. Vi tog typ två drinkar var också, gin & tonic. En liten för-förfest, haha.



Efter det drog vi till Karlaplan. Där irrar vi runt förvirrade och vet inte riktigt vilken uppgång vi ska välja. Så helt plötsligt ser vi Camilla stå där. :D Springer fram och kramar henne. Vi försökte få med henne på festen, men hon hade precis slutat jobba och var inte så partytaggad. :P Men ikväll ska hon med!

När vi pratat med henne en stund drog vi till Erik. Micke drog fram GPS:en, och efter en stund ropar Aijan från balkongen. Det var inte så mycket folk på festen ännu, inte ens Andreas var där. Hans födelsedagsfest och så är han inte ens där haha. Fint folk kommer väl alltid sent. Och Micke tyckte att vi skulle bli sena!



Det var en rolig fest. Förutom att ingen verkade vara nåt vidare fan av hardstyle förutom Micke och jag haha. Bastards! Jag borde ha ett eget DJ-bås på varje fest, fan vad jag skulle njuta då.

Till slut drog vi ut. Vet inte var alla tog vägen, alla typ försvann. Micke kom inte ens in på Amba, han var för full hahahaha. Fail. Då hade jag redan gått in, men kommer bara ihåg att Tomas och Aijan var med. Var det ingen annan som hängde med ut?? Kul hade vi iaf.



Sen träffade jag Kim, han bjöd mig på tequilashot och vi dansade. Sen tog vi taxi, och jag glömde mobilen i taxin. :O Paniiiik! Vi fick ringa och be de skicka tillbaka taxin haha, tur att jag kom på det direkt efter. Hade fan dött om jag inte fått tillbaks den, den är ju helt ny. Tur att vi inte tog svarttaxi säger jag bara. :P

Vidare till lördagen. Var ganska sliten. Somnade på bussen in till stan. Mötte Micke i stan. Vi åkte till Erik för att förfesta. Strax efter oss kom Robert och Julia. Vi spelade wii, tennis är så kuul! :D Sen spelade de kort medan jag var DJ.



Erik hade en soft air gun eller nåt som Micke o Robert höll på att skjuta mig i huvudet med haha. Sen gick vi. Mötte Camilla i Fridhemsplan. Vi gick till Uffes bar där Aijan hade sin födelsedagsfest, hon fyllde 20. =) Det var massa folk där. Skönt ställe faktiskt.

Jag käkade upp Andreas pommes, sen blev jag bjuden på en drink av Micke o en av Robert. Min tur att bli supen under bordet... kan man lugnt säga att jag blev. Och jag fixade ragg åt Camilla haha. Jag är hennes wingwoman. :P



Sen drog vi vidare till Amba, surprise surprise. Har blivit stammisar där lately. Hade askul där, jag drack en vodka lime o sen fick jag en tequilashot. Bad idea. Vi hade iaf askul ett tag, dansade loss. Sen så började jag må skitdåligt. Alla blev typ utslängda, eller ja, tre st ur gänget. Vakterna på det där stället är fan hemska. Nu börjar det bli dags att hitta ett nytt ställe tycker jag. :P

Ca 14 timmar mådde jag så dåligt att jag kände mig döende. :P Så fort jag slutade må dåligt så åt jag en pizza. :D Var typ det godaste jag ätit någonsin.



Idag back to work. Var först riktigt pigg o glad, sen blev jag tröttare o tröttare under dagen. Måste tagga ner lite och börja göra lite annat än festa, har blivit lite väl mycket på sistone. Bränner alldeles för mycket pengar på det dessvärre. Och sliten blir man.
#1 - - Anna:

Dags att tagga ner och bara festa en dag per vecka ;-)