If you want me to stay then I'm only a phonecall away

Tröött! Men har haft en ganska bra vecka hittills. Känns dock som en förkylning är på g, har haft ont i halsen i två dagar nu men det har inte brytit ut ännu så får hoppas på att det är falskt alarm. Har verkligen inte tid att vara sjuk, måste träna! Dricker te och c-vitamin-grejs nu.

Igår var jag ett zombievrak på jobbet, hade sovit typ en timme. Usch fy, det är extremt t.o.m för min del. Men sen efter jobbet så träffade jag Miranda, vi käkade på Kungshallen o fikade på Bellman, i tre timmar. Kändes riktigt bra att träffas och prata ut, hade så mycket att ta igen. =)

Efter det drog jag till gymmet och tränade, var ett ganska bra träningspass. Körde bara en timme o en kvart men vart ganska nöjd ändå. Löpbandet funka dock inte, får så ont i benen. Micke säger att jag har fel skor, men har inte råd att köpa värsta löparskorna för över tusen spänn! Blä. Klarar typ 10min på löpbandet, sen körde jag 50min crosstrainer istället. :P Inte helt fel det heller. Det var jag och anorexiabrudarna på gymmet så sent på kvällen haha, drog därifrån vid halv elva. Var hemma vid midnatt, helt slut. Duschade o sen somnade jag vid halv ett.

Idag har jag jobbat, i vanlig ordning, varit ganska trött idag med trots att jag sov hela sex timmar inatt (mer än på länge).

Sen efter jobbet drog jag o Emma o käkade o fikade. Samma ställen som igår haha. Jag är inte så bra på variation när det kommer till sånt. Har blivit stammis på Bellman på sistone, ääälskar deras hallonsmoothie. Så kul haha, jag beställde en smoothie o en cappuccino, så frågade hon som jobbade där "vill du ha vaniljsås till?" Blev heelt förvirrad, o sen efter en stund kom hon på att hon tänkte att jag skulle ha hallonpaj haha.

Vid halv åtta drog vi till Topshop, de hade en grej där så man fick 25% rabatt på allt i butiken. ;D Grymt. Vi va där i nästan två timmar o kollade runt, tiden gick asfort. Först var det jättemycket folk så man knappt fick plats, men sen blev det trevligare. Tur att de hade massa provrum. Så fick man gratis cider också, fick t.o.m visa leg wohoo. :P Och så sa en personal där att jeansen vi skulle köpa töjdes lite, så fråga jag vilken storlek som är den minsta och då visade det sig att jag redan har den minsta storleken. Det var verkligen dagens bästa! Konstigt dock, finns ju många som är smalare än jag.

Köpte till slut iaf en tröja, världens mjukaste o skönaste jeans och ett orange nagellack. Fick låna pengar av Emma för har typ allt på sparkontot (för att jag inte ska vara för slösaktig, funkar rätt bra oftast men gör att jag behöver låna ibland haha). Jag borde inte gått dit egentligen, jag måste ju spara! Men behöver faktiskt nya höstkläder också. Fan vad jag älskar att shoppa. Och de hade asmycket snyggt, har hållt mig därifrån förut för att det är lite pricy för min del. Men nu kommer jag nog gå dit oftare.

Har bestämt mig nu för att börja skriva ner allt jag äter, o publicera här. Har skrivit upp det förr o det funkar bra, då äter man mindre om man måste stå för allting sen, särskilt här i bloggen så alla ser. Så om man äter som en häst får man skämmas för det sen. ;) Och så ska jag försöka börja planera lite hur jag ska äta, för gör helt fel nu, fettförbränningen måste vara fruktansvärt seg så konstigt som jag äter.

Första redovisningen;
Igår
Frukost - Kommer inte ihåg, tror inte jag åt nåt.
Lunch - Medelstor portion kyckling o ris (kl.12.20)
Middag - Halv portion nudlar och kyckling (kl.17.45)
Äpple (kl.23.30)
Och däremellan lite frukt.

Idag
Frukost - En halv gul paprika (kl.06.45)
Drickyoghurt med jordgubbssmak
7eleven-brownie (kl.15.00)
Middag - Stor portion kyckling och ris (kl.17.30)

Finns typ ingen mat hemma som är snabb att fixa, men ska försöka gå upp i tid på morgonen o steka ägg till frukost. Mår mycket bättre när man får i sig mer att äta, men det är så jobbigt att fixa så tidigt på morgonen.

Dagens shopping:
#1 - - Anna:

oooh mysig tröja =)