Snart dags...

Ligger i soffan o är helt slut.

Igår var segdag. Var i Vallentuna på kvällen och packade med mig grejer.

Idag har jag jobbat. Var så exalterad att jag knappt kunde jobba. :P Kan inte fatta att vi åker om några timmar!!! Det är helt sjukt. Lika overkligt varje gång. ;D



Efter jobbet träffade jag Anna o Miranda. Vi drog till Kungshallen för avskedsmiddag (ifall planet störtar, peppar peppar). Jag käkade färska wokade grönsaker med ris, asgott. Hade värsta asianfood-cravings.

Sen drog vi till Bellman o fikade. Jag var duktig idag, har inte druckit något kaffe alls. Var läängesen det gick en dag utan något kaffe alls. Men ville vara trött idag så man kan somna inte alltför sent. Och har chokladförbud blä, har fått ett utbrott av finnar så kan typ aldrig äta choklad längre känns det som.



Efter det åkte jag hem till Micke. Vi har packat och flängt runt. Har köpt biljetter till The Sounds på Debaser Medis 29:e också, dagen efter vi kommer hem. Bra att ha nåt att se fram emot även när man kommer hem. ;D Älskar spelningar där, mycket mer känsla på små ställen än stora arenor som Globen. Och man kommer mycket närmre.



Nu har vi packat klart, Micke käkar middag. Dricker gin & juice och kollar på Karatefylla, askul. Ska försöka sova snart, alarmet står på 04:00. Flyget går 08:00 men gillar att ha god tid på morgonen, sen måste man räkna med förseningar med tåg och så också. Better safe than sorry. Om allt går som planerat ska vi vara på Arlanda ca 05:30. Arlanda-frukost!!!
#1 - - Anna:

You guys have fun now! ;D