2012-06-13

Onsdag kväll.

Bara sex arbetsdagar kvar till semester nu! =D Underbart. Det känns inte verkligt. Men det gör det aldrig när man ska resa bort, det känns overkligt fram till dess att man är på Arlanda.

Countdown tills vi åker; http://www.dailiescountdown.se/c.aspx?ukey=60V0L0T0X0692913W4A0E4N371Z

En besvikelse med träningen dock, trodde jag skulle kommit längre än jag gjort. Har kommit en bra bit på väg, men det är fortfarande en lång väg kvar att gå. Vilket jag inte kommer hinna till denhär resan i alla fall. Men jag får vara nöjd, for the time being.

Håller på och träningspluggar, denhär sidan är skitbra och väldigt hjälpsam - http://www.styrkelabbet.se/deffa/ . Inte direkt så jag vill bli en muskelknutte, men vill vara i bättre form än jag är nu.

De två svåraste punkterna för att nå bättre resultat är dra ner på alkoholen (har visserligen dragit ner från två till en dag i veckan då jag festar men ändå) och att få minst åtta timmars sömn per natt. Är så pigg på kvällarna nu på sommaren så det är svårt att somna i tid. Men ska försöka. ;D En bra start är väl att gå bort från datorn...

Tack till Anna som gjort om min header, fett snygg. =)

Efter resan lovar jag att det kommer bli lite roligare updates här... :P Just nu blir det inte så mycket annat än jobb och träning när man dessutom sparar vartenda öre man äger.
#1 - - Anna:

haha det var så lite så, jag ska fixa lite till tänkte jag när jag har ork ;P