I don't wanna study, I just wanna party

Igår var det inflyttningsfest i Solna, grymt kul! Roligaste festen jag varit på på länge.

Under dagen såg det lite illa ut för min del, hade sån sjuk huvudvärk. Men sen tog jag en gin, och så kom Micke hem med Treo som jag testade och efter det kändes det mycket bättre. Himla tur, den festen hade jag inte velat missa. =)



Först kom Robert o Tobbe hit för att förkröka en stund. Vi drack några drinkar, lyssnade på musik och tog varsin tequilashot. En räcker för att komma igång! Var tvungen att hålla mig någorlunda städad under kvällen eftersom vi skulle ha med oss en nyinköpt kamera för över 4000 spänn.

Sen åkte vi till festen. Tobbe försvann, han skulle typ gå och käka men sen kom han aldrig tillbaka. That bastard! Men vi hade kul!



Så himla kul att träffa massa nytt folk, det var längesen känns det som. Förra året träffade man nytt folk hela tiden men nu har vi blivit ett gäng som mest hänger med varann. Några gamla godingar var där förstås; Anna, Johan, Emelie, Tomas och Aijan, men även en massa nytt folk. Himla trevligt. Killen som hade festen var supertrevlig också, gillade verkligen honom.



Den enda nackdelen var väl inga bra högtalare, därmed inte så mycket musik. Men det klarade vi oss väl utan.

Jag o Micke tog över 400 bilder igår med kameran, till slut tog batterierna slut men det var mot slutet av festen ändå. Var en riktigt rolig fest och blev supernöjd med bilderna. =) Kommer aldrig vilja fota med en vanlig kamera mer, men det blir jag tvungen till om jag ska röjfesta.



Vi drog hem vid tvåtiden tror jag; jag, Micke, Anna, Johan, Emelie, Tomas och Aijan. Drog till Max och fyllekäkade. Jag åt chicken nuggets, men sen blev jag illamående. Tog en taxi hem för visste inte riktigt hur vi skulle ta oss hem. Svindyrt var det... aldrig mer! Det var Micke som insisterade.
#1 - - Anna:

Ja grym fest! Mer sådana fester tack! :D