Saaaturdaay

Heelg! :D

Igår efter jobbet fikade jag med Emma, Jenny och Sandra. Vi planerade helgen lite. Sen åkte jag hem. Det var ju löning igår, så fixade alla mina utgifter. Jag o Micke bokade även hyrbil till USA, och tågbiljetter till Göteborg i sommar. Skönt att ha det gjort. =) Nu har vi betalt allt till USA-resan, återstår bara att spara fickpengar.


Vi hade "möte" angående vad vi ska äta o dricka ikväll, a deadserious matter... haha!


Igår i Kista i mina favoritjeans :]

Sen på kvällen åkte vi till Kista Galleria. Kollade runt lite, jag köpte en t-shirt o Micke köpte tre st t-shirts. Jag fick nästan tvinga på honom dem, han är extremt snål när det kommer till shopping. "Men jag behöver ju inte det här" bla, bla. Nu när jag har shoppingförbud så måste jag få ta ut mina shoppingbegär via honom haha. ;)

Efter det var vi på bio. Såg What to Expect when you're Expecting, helt ok rolig film. Som handlar om att skaffa barn, och nu är man ännu mer avskräckt från det. Usch fy! Filmen var bra men Friends with Kids var mycket bättre, denhär handlade alldeles för mycket om bebisar o för lite om annat.


Jätteskönt att sova ut idag. Åt en o en halv minipannkaka till frukost, sen åkte vi till Sollentuna och handlade på Systemet inför ikväll. Efter det tränade vi. Micke åkte hem med grejorna och sen tog han en löprunda utomhus. Jag drog till gymmet. Bästa träningspasset på hela veckan! Gick sjukt bra. :D

Löpningen har gått dåligt den här veckan, men idag gick det jättebra. Klarar allt mer. Även magträningen gick bra, fast det gör den alltid. Det är min starka sida. Det som var jobbigast i början, men nu har jag tränat upp de musklerna.


Dagens löparpass med 10 min powerwalk och 20 min löpning


Det är feett nice att träna på lördagar. Så lugnt och skönt, var en del killar men bara två andra tjejer och båda dem tränade ute på vanliga gymmet. Jag var därmed ensam inne på tjejgymmet, då passar man på att fota. ;D

Nu är Micke ute med Mattias i solen. Jag ska strax göra mig i ordning för kvällen, ska möta Sandra i stan kl.18.30.

Ikväll håller vi alla tummar och tår för Loreen i Eurovision! :D Jag o Emma har sagt att vi ska bada i Sergelfontänen om hon vinner... fast jag är säker på att Emma kommer banga. :P