2012-05-24

Torsdag kväll, snart helg! :)

Har varit en otroligt snabb vecka, mycket snabbare än förra trots att man var ledig förra torsdagen. Känns som det är tisdag fortfarande och imorgon är det fredag! :D


Ny fejk-jacka :P

Den här veckan har varit som förra, har jobbat och tränat. Träningen går fortfarande bra, känner att jag har fått magmuskler som aldrig förr. ;D Förut tränade jag bara magen på ett sätt, med situps. Nu gör jag massa olika övningar som tränar hela magen.

Löpningen har dock inte gått jättebra, har haft så himla ont i benen. Måste verkligen köpa ordentliga träningsskor, men har verkligen inte råd just nu. USA kostar mig dyrt. But it's so worth it! Mindre än en månad kvar nu. :D Värt att spara för att kunna shoppa loss i L.A.


Lördags. Jag ser asglad ut o Miranda typ bara "euuw, get away from me" hahaha

Igår spelade vi lasergame på Cybertown, askul! Det var jag, Micke, Emma, Simon, Jonatan, Tessan, Danne, Tobbe, Oscar och Erik. Jag var inte så jättebra det kan jag säga, men det var riktigt kul ändå. :P Men det känns som alla var ute efter mig! Får ta revansch nästa gång.

Innan åt de andra på McDonald's, men jag lät bli! Är så stolt. Förut hade jag aldrig klarat av att gå dit med andra utan att äta alls, men nu så! Nästa steg är att klara av att motstå även när man är onykter, haha. Det är en betydligt större utmaning.


Öl före lasergame

Nu kollar vi på Eurovision semifinal. Loreen var fantastisk! Men jag är nervös, det är många bidrag som Europa lär gilla ikväll. Tänk om vi inte går vidare?! Blir astråkigt på lördag isåfall. Men jag håller alla tummar och tår, hon förtjänar verkligen att gå vidare.
#1 - - Anna:

hon måste vinna! :D