2013-07-27

Igår var det AW med jobbet. Vi var på Vapiano som ligger precis runt hörnet från vår arbetsplats. Hängde på uteserveringen där och drack drinkar, några åt också men jag skippade det. Hade askul med massa roliga konversationer och mycket skratt. Var skitvarmt i solen, hade velat bada.

Martin o Christoffer bjöd på shots ;)

Sen drog vi därifrån vid 22 ungefär, tror de flesta skulle hem, vet inte om några drog vidare. Jag hann knappt säga hejdå till folk, fick bråttom till tåget.

Ikväll skulle vi egentligen ha tjejkväll här och utgång men fick ställa in för min uv-infektion blev mycket värre igår efter alkoholen så kände att det inte skulle vara någon bra idé att festa ikväll. Så synd, hade verkligen sett fram emot det. Vi får bestämma ett nytt datum, var alltför längesen nu.

 
Så idag har jag bara varit hemma o gjort ingenting typ. Tvättat. :p Handlade lite mat också. Och tranbärsjuice förstås. ;p Blir hemmakväll. Imorgon vill jag gå på bio. Och kanske shoppa. Måste träna på dagen om jag känner mig bättre.