Midsommar 2013

Har haft en asrolig midsommarafton! :)

Spenderade den ute på landet i Johans föräldrars stuga. Igår kom Robert hit vid ett, då åkte vi och handlade mat på Coop. Sen kom Jossan till två, då åkte vi. Var en ganska kort resa, tog 25 min med bil. Vi var de sista som kom, alla andra var redan där. Vi var 12 personer. Fyra par och fyra singlar. :p

I bilen

 
När vi kom var det lunchtime. Åt en grillad korv. Blandade en drink och låg o solade medan gänget spelade kubb. Sen åkte vi till sjön för att bada, men det var mycket kallare där så blev inget badande för min del. På kvällen grillade vi. Blev grillspjut och färskpotatis, majs och grönsaker. Så sjukt gott. Var på väg mot en härlig fylla innan men efter middagen var det omöjligt att bli full, maten sög upp all alkohol haha.

Jag lyfter 90 kilos Robert :p

Tältshot!

 
På natten nakenbadade några av killarna. Anna badade också men inte naken. Jag kände mig inte alls frestad till att bada. Om jag hade varit full kanske. ;) Sen blev det dans halva natten till strax innan solen gick upp vid 3. Det är först nu jag har börjat få sommarkänslor på riktigt.

 
Det var en mysig stuga. Jag och Micke hade sängplatser, medan vissa låg på madrasser, soffa eller tältade.

Planen var väl egentligen att stanna hela helgen, men det var inte så jätteroligt väder idag och hälften av folket ville hem vilket inte passade bra med tre bilar så alla fick åka hem. Skönt att vara hemma och vara ledig imorgon också.

Mys i morse :)

Dagen efter haha

 
Har brytit min diet med kladdkaka idag och är så besviken på mig själv. Men då är det bra att vi är hemma och tar det lugnt så kan jag träna ordentligt imorgon.

Mindre än en vecka kvar till Magaluf. Can't believe it!
#1 - - Anna:

Sov ni i samma säng hela natten? :P