I can't live a lie running for my life

Har haft en lugn helg.

I fredags natt somnade vi kl.4 för det var fotboll och sen tv-spel och skrik i vardagsrummet så jag inte kunde somna. Vaknade 13.30 igår så kändes som halva dagen gått. Inte undra på när man är van vid att vakna 6 på morgonen.

Igår kväll var vi i Kista Galleria. Åt middag på food courten, blev Texas Longhorn. Goda burgare. :) Sen hittade Micke äntligen en ny vinterjacka att köpa. Han har haft sin i tre år och den börjar bli gammal och sliten.

 
Och jag köpte även en träningsväska i samma affär, New Yorker. Tur att jag inte köpte nån tråkig sportväska från Stadium för denna var mycket snyggare. :)



Sen var vi på bio och såg Runner Runner med Ben Affleck. Han är så snygg! Den var bra, hade hoppats på lite mer spänning men bra ändå.

Idag skulle vi hämta en byrå som vi sett på blocket. Har länge behövt en, eller ja ända sen jag flyttade in. Kläderna får inte plats. Men den fick inte plats i vår lilla bil. Det var det jag sa hela tiden, men Micke bara "det löser sig". Åhh så irriterande! :p

Efter den misslyckade roadtripen åkte vi till Coop och handlade mat.

Vi har varit ute och sprungit en mil, tog strax under 55 min. För min del iaf, Micke låg lite efter. ;) Temperaturen är perfekt för att springa ute men idag var det faktiskt lite för varmt (!) för solen låg på och värmde. Under de första fem kilometrarna kände jag "vad har jag gett mig in på?" (var längesen jag sprang det avståndet utomhus), men de sista fem kändes det mycket bättre. Förutom att jag fick ont i ena vaden, men konditionsmässigt kändes det bra.

 
Sen blev vi jättetrötta och har somnat i soffan en stund. Micke klagar över att jag fick med honom ut för att han måste plugga nu.
- Det är kroppen som är trött, det har inget med hjärnan att göra, sa jag.
- Men det är bra om hjärnan är vaken!
Haha han är så rolig.

Nu dricker vi varsin kaffe. Jag får ha det lite roligare än plugga dock, ska kolla på One Tree Hill. Och sen vika tvätt och laga mat så småningom.
#1 - - Anna:

Haha fy, saknar verkligen inte pluggandet :P