Dreaming about the things that we could be

Dagens...
Frukost: Ett stekt ägg
Lunch: Tacosallad
Middag: Schnitzel och grönsaker
Humör: Glad, snart helg :)
Gjort: Jobbat, köpt biljetter och chillat
Planer: Kolla serier
Köp: Mondaybar-biljetter
Låt: Stay Away - The Honorary Title (gammal återkommande favorit)
Bästa: Så himla skön stämning på jobbet
Sämsta: Träningsmotivationen är fortfarande lika med noll
Sjuka: -
Väder: Alldeles för kallt för att bara ha skinnjacka

Oj, såhär långt blogguppehåll har jag inte haft sen typ någonsin, sen jag började blogga. Förutom när jag varit bortrest kanske. Det är inte för att jag inte velat skriva, jag har verkligen inte haft någonting att skriva om. De senaste två veckorna har varit så himla tråkiga.

Sommaren tog nyss slut och nu känns det som vinter. Har inte varit sugen på att hitta på nånting alls men nu börjar gnistan komma tillbaka lite grann.

Försökte få Micke att komma o lägga sig med mig häromkvällen men det gick inte så bra :p

Träningsmotivationen är fortfarande långt borta, har tappat bort den och vet inte var jag kan hitta den igen. Det känns så meningslöst just nu mot vintern, man kommer bara ta på sig mer och mer kläder. Jag har ingen resa bokad för första gången på länge känns det som och bikinisäsongen är väldigt avlägsen. Och jag har ingen lust att lyfta på arslet just nu. ;p Har typ tränat en-två gånger i veckan senast månaden. Men känns som jag inte tränat alls.

Så skönt att lönen äntligen kommit. Är så shoppingsugen att jag håller på att bli galen, behöver köpa en helt ny höstgarderob! :p Prio ett är höstjacka. Sen behöver jag även träningsväska, skor, massa kläder m.m. Har beställt fem st böcker och bokade precis en klipptid. Behövs verkligen, man märker verkligen när man behöver klippa sig - hur mycket man än fixar sig så känner man sig ändå ful när man inte klippt sig på länge.

 
Idag efter jobbet gick jag och Maria till C.U.M Clubwear och köpte Mondaybar-biljetter. :D Hon köpte till sig och sin kille o jag köpte till mig, Micke och Miranda. Mattias o Anna vet inte än om de ska gå p.g.a sin ekonomi men de måste! Det kommer bli grymt. Ska försöka få med ännu mer folk.
#1 - - Anna:

Åh jag vill också gå på Mondaybar. Synd att jag är bortrest ;(