We might as well be lovers on the sun

Sen vi kom hem i fredags har inte mycket hänt. Återhämtning. ;) Har inte träffat en människa sen dess, blir snart socialt inkompetent haha. Men nu ska jag snart in till stan för att träffa Anna i alla fall.

Har varit hemma och kollat på serier, och så har jag tränat varje dag. Vilket inte är så imponerande med tanke på att jag ätit skit varje dag, om inte nåt onyttigt så alldeles för stora portioner. Bara för att jag varit hemma uttråkad. Inte bra det där. Har ätit sallad två gånger men käkade då massa vitlöksbröd. Blir besatt av vitlöksbröd efter solsemestern haha, såå gott.

I lördags åt jag (för första gången i mitt liv) pizza ensam. De andra tyckte det var konstigt att jag aldrig gjort det förut.. men jag ser pizza som sällskapsmat. Gott var det hur som helst! :)

När jag kom hem i fredags mådde jag såå dåligt. Hade druckit en del alkohol innan/på flyget vilket gick på morgonen, mot flygrädslan förstås. Inte ätit så mycket dock så när jag kom hem kändes det som att jag skulle spy eller svimma eller både och. Orkade fixa ihop en middag i alla fall och när jag ätit kändes det mycket bättre. Just då kändes det som att jag aldrig skulle vilja dricka alkohol igen och kände mig orolig inför Ibiza. Men nu känns det mycket bättre tack och lov.

Roligt att jämföra fyra år gammalt passfoto och nytt leg. Gud vad jag ser rund ut i ansiktet på det gamla, som en baby haha. Vägde lite mer då men inte så mycket. Kanske 4-5 kilo mer än nu. Glad att det gått åt rätt håll i alla fall..

Igår var jag i stan en sväng. Åkte först till Polishuset och hämtade ut mitt nya leg. :D Känns så otroligt skönt att ha ett, har inte haft ett på över tre år sen jag tappade det/blev stulet (?) på stranden. Nu behöver jag inte släpa runt på passet till vardags längre. Det gick väldigt snabbt och smidigt, var knappt nån kö till utlämningen.

Därefter handlade jag solskydd, köpte en likadan som den jag hade i Cypern, funkade jättebra. Hawaiian Tropic solskyddsspray SPF 15. Den jag hade i Cypern var nästan slut så köpte en till. Och så växlade jag pengar. I Cypern hade jag 420 euro och det räckte typ precis. Tror det kan gå åt lite mer i Ibiza då det säkert är dyrare där + att jag skulle vilja gå på någon dyr DJ-spelning. Så växlade in 520 euro denna gång.

Slog svettrekord på gymmet igår efter 3 mils cykling.

Och hittade en låt jag letat efter :D Svårt att hitta namnet på en låt utan lyrics. Men hörde den på gymmet och körde igång track ID.

Hoppas det räcker för annars kommer jag behöva svälta i 1½ vecka när jag kommer hem innan nästa lön kommer. :p Sparkontot är nollat. Men det är okej, har spenderat pengarna väl. Och f.r.o.m nästa lön börjar jag spara igen och då är det även dags att handla lite mer vardagstråkiga prylar som dammsugare och brödrost.

Kan inte fatta att jag åker iväg igen imorgon! Ska bli underbart. Har varit jättebra väder här i Sverige också men just nu åskar och regnar det. Alltid skönt att komma iväg hursomhelst. Den här gången är flygtiderna mycket bättre så jag kan ta pendeltåget till Arlanda. Kommer ta samma tunnelbana härifrån som jag brukar ta till jobbet, hoppas jag möter nån kollega. ;) Vore kul.
#1 - - Anna:

Hoppas Ibiza var kul ;P