2014-06-23

Otroligt att juni månad snart är över, sommaren har ju inte ens börjat. What a poor excuse of a summer vi har här i Sverige. Enligt väderprognosen jag läst via Aftonbladet så ska det fortsätta vara kallt i minst 10 dagar till. Får väl hoppas det betyder att vi får fint väder när jag har semester istället. Stackars de som har semester nu.. haha.

Turist på centralstationen i Lund

GT's i solen på midsommarafton

Hade en underbar helg i Skåne. Midsommarafton var supermysig och kul. Jag blev helt kär i Annas syskonbarn. Jag brukar inte gilla barn men de här var helt underbara! Så himla roliga och härliga. Jag visste inte att barn kunde vara så roliga. När de väl kan prata så. :p Längtar tills någon av mina vänner skaffar barn, det ska bli kul. Men det lär nog dröja dessvärre.

Neo snodde min jacka o brillor ;)

Bra träning!

Vi drack, åt oss sprängmätta (har inte ätit så mycket på månader..) och åt massa jordgubbar. Drack supergod cider, synd att det är så mycket socker i skiten bara. Fick ganska fint väder, var lite halvmulet men solen kom fram ibland. Betydligt bättre än i Stockholm hörde jag iaf. :) Hoppade studsmatta med barnen, gud vilken träningsvärk man fick sen! Ingen dålig träning inte. Särskilt inte när man hoppade med barnen på ryggen. :p

Jag fick en danspartner :)

Senare på kvällen följde jag o Anna med en tjej som hette Elina på en hemmafest inne i "stan". Världens minsta lilla håla, hon kände bokstavligen varenda person vi gick förbi! Det var inget fest för oss.. medelåldern var 18-20 år där men kändes som en högstadiefest. Alla gillade Justin Bieber och alla killarna hade typ keps på sig bak o fram.. herregud. Vi kände oss uråldriga. Stannade inte särskilt länge innan vi drog.

Taconight

På lördagen chillade vi, var iväg en sväng till affären med barnen och köpte glass. På kvällen åkte vi hem till Annas mamma igen, var lite mer än en timmes tågfärd från hennes syster. Åt tacos o chips o hade filmkväll. Tog tåget hem igår och var hemma runt femtiden. Jag drog direkt till gymmet och sprang en mil. Känner mig så otroligt fet nu efter helgen, vi åt fan massa skräp fyra dagar i rad. :C Och jag som var så duktig med träningen veckan innan.. allt det är som bortblåst nu. :/

Fika innan tågresan hem till Stockholm

Är så trött på det här dåliga vädret! Är så bitter just nu. Man förväntar sig sommar men så är det rena hösten. Och känns som jag inte kommer nånvart med träningen som vanligt. Är så rädd för att se ut som en kossa på stranden i Cypern... men det blir iaf diet-mode tre sista veckorna innan resan, det borde göra susen. Idag jobbade jag till 17:30 och nu håller vi på och tvättar, så blir ingen träning idag. Åt bara en avokado till middag som kompensation. Är ändå inte så hungrig konstigt nog. Kanske för att magen fortfarande är så uppsvälld efter helgen.
#1 - - Anna:

Kul att du följde med ;)