2014-05-25

Har varit en helg med fantastiskt väder! :)

I fredags efter jobbet träffade jag Emma. Vi hängde i Humlegården och åt middag o drack vin. Det var mysigt. Så skönt att sitta ute när det är så varmt! Sen tog vi en promenad också och lekte lite i lekparken haha. Jag var såå trött när jag åkte hem, somnade på tåget. Först vaknade jag upp efter halva vägen, i Helenelund, sen somnade jag igen och vaknade upp precis i Rotebro, vilken tur.

 
Igår måste varit årets varmaste dag hittills, 27 grader var det. Jag hade ställt klockan på 10 men var så trött så jag somnade om och vaknade igen lite före 11. Mötte Anna i stan, var på Systemet och Hemköp och handlade mat/dryck.

Sen mötte vi Erik i Karlaplan och strax därefter kom de andra. Promenerade till Gärdet där vi hängde i några timmar och solade o grillade, så himla skönt.

 
Efter det drog jag och Gabriella med Jenny hem till henne en stund och hängde medan hon gjorde sig i ordning. Hade precis börjat spela Förfestspelet när Pontus kom. Han fick vara med lite, sen tog vi hans bil hem till Erik. Killarna kollade på nån fotbollsmatch, Erik blev helt galen när det blev mål, han spillde öl över tv'n och öppnade två flaskor champagne haha. Crazy.

 
När matchen var slut drog vi ut. Jag följde inte med in på GK dock för hade sån sjuk huvudvärk. Tog tåget hem istället, vilket jag är glad över idag. :p Drack 35 cl gin och två glas champagne igår men blev inte full alls. Åt mycket och drack långsamt, berodde väl på det.

 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Verkar vara fint väder idag också så man borde egentligen hitta på nåt. Men jag känner mig så himla trött o seg. Man blir verkligen värdelös när man är bakis. Egentligen borde jag börja städa/packa inför flytten men tveksamt om jag kommer orka det idag. En sak är klar, jag ska åtminstone ta en promenad till affären senare för att köpa cola. Måste ändå handla mat också, har verkligen ingenting att laga. Får se om nån kanske vill hitta på nåt sen, alla ligger väl och sover fortfarande. :p
#1 - - Anna:

Och fler sommar/grill kvällar kommer det bli :D