Summer is here!

Jag tycker inte det är lika roligt att blogga nu som jag gjorde förr. Förut så bara rann orden ner på tangenterna men nu är det svårare. Kommer nog en dag då jag kommer sluta helt. Men den dagen är ännu inte kommen.

Äntligen är solen tillbaka! Och så sitter jag här inne o ugglar.. haha. Alla andra verkar bara ligga bakis så hitta ingen att hänga med. Ska iväg senare på en lägenhetsvisning med Anna, så lite luft får jag sen åtminstone. Försöker att inte ha för höga förhoppningar nu. Vill så hemskt gärna ha en lägenhet så livet kan sluta vara på paus och starta igen.

På väg till gymmet i värmen!

Veckan har gått fort som vanligt. Särskilt nu när sommaren börjar så går tiden ännu fortare. Har tränat tre dagar denna vecka vilket var målet, att köra minst tre dagar i veckan. Men är långt ifrån nöjd. Det värsta är att jag behandlat min mage som en riktig papperskorg senaste veckorna. Käkat massa vitt bröd och skit, och knappt några grönsaker. Vitt bröd gör magen fucked up, inget mer sånt. Men bagels är så sjukt gott! Fan att de har börjat sälja det på Hemköp.. förut hittade man dem ingenstans.

 
I fredags var jag och Miranda på bio och såg Bad Neighbors. Den var inte lika bra som jag förväntat mig men ändå bra. Trodde den skulle vara lite roligare dock. Det blev baconsnacks till middag den kvällen. Ett exempel på skräpet jag har tryckt i mig på sistone. :p

 
Igår tränade jag på dagen. Kändes lite surt när det var så fint väder, men fördelen var att det knappt var något folk på gymmet. :) Eftersom jag skulle ut på kvällen så körde jag bara konditionsträning, my favourite. Sprang en mil (på betydligt bättre tid än tidigare i veckan, yeey). Hade kunnat springa ute men dels hittar jag inte här, och sen så behövde jag ändå åka till Sollentuna C för att gå på Systemet.

 
På kvällen blev det förfest på ett berg vid Zinkensdamm. Det var jag, Erik, Danne, Linda, Tomas o Aijan. Drack en flaska Chapel Hill. Jag kör vidare på att dricka med måtta, det funkade ju så bra förra helgen. Billigt och bra dessutom.

Sen mötte vi Miranda i Slussen. Erik drog till Kungsan på nån konsert/festival medan övriga åkte hem. Jag och Miranda drog till Switch. Camilla och Björn kom dit också, men först hade de gått in på fel klubb haha.. tydligen stod det Switch vid nåt annat ställe också? Fattar nada. I alla fall så var det en sjukt rolig kväll. Inte lika bra musik som vanligt dock, undrar om det var latinokväll eller nåt för de spelade massa sån musik. Det är roligt med nån enstaka låt kanske men inte hela kvällen. :p

 
Vi drog kanske tjugo i tre eller nåt, utan Camilla som fick ragg haha. Käkade på kebabhaket mitt emot McDonald's. Längesen man var där, jag var ju typ stammis där hösten 2011. Skulle inte ha tagit hamburgare dock, den var såå äcklig. Förstörde nästan hamburgare för mig! Första gången på åratal jag åt en såndär färdigburgare, som man har i frysen och bara steker på. Sån kommer jag aldrig äta igen, så äckligt. Särskilt när man är van vid riktiga burgare. Skulle tagit falafel som jag brukade
#1 - - Anna:

WOHO! Vi fick lägenheten!! :D