Me vs kladdkaka 0-1

Igår vann kladdkakan kampen mot mig. :( På en tisdag dessutom, fy skäms!! Det här med bara en ätardag i veckan har inte varit lätt för mig haha, när det blir så förbjudet kan jag inte tänka på annat än godsaker. Får nog ganska tänka om lite där, eller jag vet inte. Som det varit nu funkar i alla fall inte. Men det kanske bara är för att det snart är dags för that time of the month. Får hoppas att det är så och att jag kan sköta mig alla andra veckor åtminstone. :p

Vi har fortfarande inte fått besked om vi får bo kvar eller inte. Kontraktet går ut sista maj, knappt en månad kvar!! Börjar bli riktigt stressad.. dör om jag måste bo inneboende igen. Tror inte jag klarar av det, mådde så dåligt av det. Så sjukt jobbigt att gå på äggskal och känna sig som en parasit i någons hus/lägenhet.

Då bor jag hellre på mammas soffa, fast det känns ju inte så himla kul när man är 25. Om det ens är ok för mamma. Då skulle jag i alla fall kunna spara pengar ordentligt. Men usch fy nej, vill inte bo hos mamma när jag är 25! Och det är så sjukt långt från stan.

Köpte jordgubbar idag :) Gott efter träningen! Och mycket bättre att äta än kladdkaka haha. Längtar tills de riktigt goda jordgubbarna kommer.

Ska försöka att inte tänka på det men det blir nog svårt. Har sovit så dåligt denhär veckan också, hatar att vara stressad. I måndags vaknade jag 3:45 och sen kunde jag inte somna om, så blir det bara när jag är riktigt stressad.

Med träningen går det i alla fall bra. Körde 16e dagen i rad idag. Nu börjar det verkligen kännas i kroppen, ramlade nästan av löpbandet haha.

Snart är det långhelg, ska bli så galet skönt. Vill bara få besked gällande lägenheten... fan att man inte stått i bostadskön längre, bara 4 år hittills.