2015-07-12

Då var första veckan efter semestern avklarad, två till o sen semester igen! Den har gått fort i alla fall, skönt det. Blir nog ingen mer resa, kollade lite på reseguiden efter nån att resa med men har inte hittat någon intressant/seriös, som bor i Sthlm iaf. Man vill väl träffa människan åtminstone en gång innan man bokar en resa, haha. Lite trist men just as well, har nog inte råd egentligen. :p

Kanske hittar på nåt annat kul, förhoppningsvis. Är ändå välbehövligt med en semester då man bara får sova ut och ta det lugnt, sov inte så bra i Magaluf direkt. ;)

Jag o Fanny är kattvakt åt Camillas katt Cissi denna vecka :) Medan hon är i Grekland. Så mysigt!

Har inte varit jätteträningsmotiverad denhär veckan direkt.. är alltid som minst motiverad precis efter en resa/efter sommaren. Verkar inte bli någon sommar i år så känns inte som man kommer få visa sig i bikini nåt mer heller. :p

I torsdags var jag på gratis förhandsvisning av Self/less med Emelie, Joris och Gustaf. Ryan Reynolds!! Minus var att popcornen var mjuka och sega - gamla? - men filmen var bra! :) Bra handling och spännande.

Gratis bio är inte fel!

Mina kollegor är livsnjutare ;)

Efter jobbet i fredags var det AW. Det "roliga" var att hon som styrde upp den aldrig dök upp haha. Men det var roligt ändå. Vi var på 54an på Söder. Satt ute först men sen gick vi in när det blev för kallt. Var där till typ 22. Fem drinkar, ruinerad! Så dyrt. :(

Igår mådde jag rätt bra men på gymmet kändes det att jag hade druckit dan innan. En timmes spinning och lite magträning. Konditionen är sådär efter semestern men magen kändes lika stark i alla fall.

På kvällen blev det utgång! Fördrinkar hos Erik, sen drog vi till Spitfire. Var bra musik där men vääldigt trångt. Mycket trevlig kväll som avslutades på Hilton hotel i Slussen, alltså gooood hotellfrukost i morse. Våfflor!

Hotellfrukost is the shit!

Idag har jag beställt pizza igen.. inte bra detta, får inte bli en vana. Har ju varit ganska lugnt/nyktert i år men nu på sommaren blir det lite mer fest. Men fy fan va bakis jag är idag. Känns i alla fall lite bättre nu efter en pizza och en liter cola men nån träning är det inte tal om. :p Kör Pirates of the Caribbean-maraton, blev sugen på det efter att ha hört He's a Pirate-låten i So you think you can dance.

Nu är jag fett trött men kommer säkert bli pigg lagom till läggdags.. nu: mer cola, film och lite senare ska jag nog fortsätta läsa denna. Like it already efter typ 3 sidor..! :)