This summer's gonna hurt like a motherfucker

Då har semestern börjat! Känns konstigt att ha semester när det varken är sommar eller man ska resa bort. Menmen. Skönt i alla fall. ;) Ta det som det kommer.

Igår efter jobbet mötte jag upp folket, skulle vara förfest hos mig. Men först handlade vi och så käkade vi thaimat. Vart en lång förfest mellan 18-23 typ haha. Ölspel och massa kul. Synd bara att jag inte har några högtalare så man kan spela musik lite högre, men det är väl grannarna glada för.

Brösten var populära, alla ville ta på dem :p

Sen drog vi ut, till Solidaritet. Var där i god tid så var ingen kö. Jag orkade inte stanna mer än till typ 1, halv 2 dock. Var så himla trött haha, orkade knappt stå på dansgolvet. Blev inte utslängd som vissa andra i alla fall. ;) Haha. Tog saken i egna händer och åkte hem istället.

Camilla hade mått dåligt och stannat hemma hos mig men jag märkte inte att hon var kvar förrän när jag vaknade idag haha. Trevlig överraskning. :D Vi beställde direkt käk från onlinepizza. Pizza för mig, kebabrulle för Camilla. I väntan på maten städade vi upp efter gårdagen. Typ alla glas och muggar jag o Fanny äger blev använda igår haha. Lagom tills städningen var färdig kom maten. :)

 
När vi ätit gick vi till Lidl och pantade burkar o handlade. Impulsköpte en mini-stekpanna som är perfekt att steka ägg i. :p Och en jättegodluktande showercreme! Nu måste jag hitta en god parfym också, får kolla på det i veckan.

Så sur, nu när jag äntligen har semester så går det inga intense-pass på gymmet alls! Verkar som att alla intense-instruktörer också har semester.. fett surt. Det är det överlägset bästa passet, finns inget annat jag är direkt taggad på.

Idag händer inte mycket, men hade planerat att ha en bakisdag så. :p Har två veckor på mig till att göra annat. Har cola, chips och kinapuffar framför mig. Men är fortfarande mätt efter pizzan.