Time to move on

Galet trött! Behöver gå o lägga mig typ.. nu. Har inte kunnat somna förrän typ vid midnatt hela veckan, gissar att det beror på jetlag. Men trodde det skulle vara ännu värre faktiskt. Sen har jag visserligen velat vara uppe för har haft en del serier att se också. ;P

Första arbetsveckan efter semestern är snaaart avklarad. Om man tycker sista veckan innan semestern går segt är det inget mot denna. Har varit rätt lugnt jobbmässigt i alla fall, tydligen tog man semester rätt veckor för det var lite småkaos senaste veckorna. :p Och innan jag drog var det hur lugnt som helst.

Har bara dragit hem så fort som möjligt efter jobbet. I förrgår började jag packa ner kläder och rensa. Man inser inte hur mycket kläder man har förrän man flyttrensar. 6 påsar som ska bort hittills, tror det blir typ 2-3 till när jag är klar. Skönt att rensa ut, jag gillar inte att samla på mig för mycket. Dags för lite ny höstgarderob! :)

När semestern är slut ;D haha

Skulle fortsatt igår men hade verkligen ingen ork. Inte idag heller, fast jag försökte. Letade igenom städskåpet efter soppåsar men hittade inga och bara av det blev jag helt slut haha. Satsar nog på att gå o lägga mig snart, sova ut i helgen och köra ett jätteryck på söndag så att jag nästan blir klar. Just nu känns det som sämsta tänkbara tiden att flytta (när man är så trött av att börja jobba igen;) men ja, lär ju bara bli tröttare och tröttare.

Känner inte att det är så jobbigt att det snart kommer bli kallare, det är mörkret jag verkligen hatar. Det värsta är när det är mörkt när man går upp och man typ aldrig får se dagsljus.

Denna helg är väldigt efterlängtad! Hatar verkligen att gå upp tidigt, man sover ju alltid bäst på morgonen.

Återkommer förhoppningsvis med ett något positivare inlägg i helgen haha.