Vacation :)

Semestern har börjat!!

Slutade kl.12 igår, galet skönt. Om man ändå alltid jobbade så. ;) Åt lunch på jobbet innan jag åkte hem. Funderade på att dra till gymmet men pallade inte.

Mötte Emma i Östermalm lite efter fem. Kändes som att det var sent på kvällen då, allting blev så konstigt (men nice) för att jag slutade så tidigt. Hade med mig bubbel från Systemet och lite vodka jag hade hemifrån. Vi drog till Humlegården och chillade. Firade semestern. Efter en stund kom Fanny också. Och ännu lite senare kom även Simon o Erik. Vi körde lite drickspel o så. ;P

Lilla söta Emma

Fettobild på mig men de andra va söta ;)

 
Efter ett tag drog vi till donken och käkade. Sen var vi hos Erik en stund. Skulle ut o ta en drink sen men jag var så trött så åkte hem, var hemma strax efter midnatt. Somnade på tunnelbanan, tur att man skulle till slutstation haha.

Idag vaknade jag redan vid åtta, rätt pigg. Hade bara en bit skinka kvar så blev bara en liten knäckemacka och några chips till frukost.

Åkte till Medis o mötte Fanny där. Handlade och sen åkte vi till Hellasgården där även några vänner till henne var. Riktigt härlig dag idag! 27 grader tror jag att det blev. Badade till och med. Var inte jättetaggad på det först men det var faktiskt riktigt skönt i vattnet, så värt. Synd att jag inte kunde stanna längre bara. Fick åka hem lite efter tre för att hinna hem o duscha innan middagen.

Glass med belgisk choklad

Bleeeeek

Mötte upp Emelie, Anna, Miranda o Helena vid centralen. Vi promenerade till restaurangen som låg på Norr Mälarstrand. Emelie ville inte ha någon möhippa så blev tjejmiddag istället, på Trattorian. Mysig restaurang men vi satt inomhus och det var väldigt varmt. Utomlandsfeeling. ;P

Drinkarna var inget vidare (min smakade i alla fall beskt apelsinskal..) men maten var god. Jag tog en salamipizza. Godaste av allt var dock brödet man fick innan, doppade i olivolja. Sjukt gott. Kunde levt på det till middag. ;)

Efter maten gick vi till Mälarpaviljongen o tog en drink till. Pratade en del om bröllopet. Ska bli sjukt roligt! Ser verkligen fram emot det.

Nu är jag hemma igen, rätt trött så skulle egentligen kunna sova typ nu. Men myser med en espresso, tänkte kolla film. Lär inte orka kolla hela men aja, kan ju börja i alla fall. ;)