Vamos a la playa

Sjuuukt härlig dag idag!

Började med att jag vaknade vid typ 10:30 och var sjukt seg. Ville egentligen sova vidare men gick upp på toa och då kändes det bättre att gå upp. Blev en kaffe till frukost, hade inget pålägg hemma.

Mötte Camilla och Philip i Hornstull vid tolv. Vi gick in på Hemköp o handlade. Salladsbaren såg lite tråkig ut at first, men köpte en grillad kycklingklubba till så blev jättegott. Dessutom hade de krutonger med baconsmak, det var gott. ;P Köpte inget onyttigt höll jag på att säga, men åt två glassar under dagen haha. Kunde varit mycket värre dock!

Ta skydd från regnet ;p

När vi handlat klart mötte vi Jenny och gick ner till Tantolunden. Var inte så mycket folk som jag trott ändå, men det är ju en stor park. Första två timmarna var det jättesoligt, härligt o varmt. Sen när Miranda o Tessan kom så började det regna som fan hahaha. Otursfåglar! Vi ställde oss under ett träd. Regnade väl typ i 20 min men kändes längre. Många gav upp och gick men inte vi.

När regnet avtagit lite satte vi oss igen men det var lite kallt och blött. Jag, Jenny, Camilla o Philip gick iväg en stund. De andra åt dumplings. Jag tog en mjukglass med chokladströssel. När vi ätit klart var solen framme igen och det var torrt. ;D

 
Underbar dag. Jag stannade till 19 ungefär. Sen begav jag mig hem för att tvätta, städa och packa. Imorgon kväll åker jag o mamma till Polen för att hälsa på släkten en vecka. Har inte träffat dem på femton år, bara följt dem på sociala medier. Så det ska bli sjukt spännande. Lite nervöst men det ska bli kul!

Tänkte mig lite billig shopping också. Skulle bl a vilja köpa en ny resväska. Har haft min i sex år nu och den börjar bli sliten. Vore skönt att lämna den bakom sig.

Flyget går 19:30. Skönt att det går på kvällen, tycker man får mycket mer resfeber när flyget går tidigt. Får lite ångest av resfeber.

Ska typ käka frukost, vika tvätt, duscha och sen åker jag till mamma. Vi får skjuts av Björn till Arlanda, skönt. Blandar mig väl en liten drink också for the road. Det är korta flyg så är nog ingen fara men en liten drink eller två kan nog vara bra haha.