Summerburst 2016 del 2

Då var Summerburst redan över för i år. :( Roligaste helgen hittills i år! Nu ser jag fram emot Weekend-festivalen i augusti. :D Hoppas det är bättre väder då. Men igår var det faktiskt rätt bra väder, dock fortfarande för kallt.

Förfesten började hos Erik kl.15. Jag var lite seg när jag var hemma men så fort vi körde igång kändes det bra, fast gick lite trögare dag 2. Inget mer tvådagarsfestande nu haha. När jag o Philip kom till Erik var redan Jackie, Nichole o Andreas där. Tog det chill och lyssnade på lite musik, sen när folket ätit körde vi igång ölspelet. Funkar alltid.

 
Jag ville vara på Summerburst till 17:00 för att se Audiotricz men Erik tyckte det skulle vara för tidigt, att vi inte skulle orka vara kvar hela kvällen sen. And I guess he was right, för vi drog innan Alesso hade spelat klart. Men det var delvis för att vi frös.

Vi drog in lagom till Icona Pop. Mötte Emma o Simon när vi gick in, jag drog med dem för att köpa käk men tappade bort dem typ direkt haha. Som vanligt då. But the sun was shining so it was all good.

 
Träffade på Philip, Erik, Jenny o Elin vid barområdet inte långt senare. Vi stod där och dansade. Så sjukt kul!! :) Sen när David Guetta skulle köra gick vi längst fram. Stod allra längst fram vid stora scenen, på vänster sida. Han missade en hel del av sina bästa låtar tycker jag men det var ändå sjukt bra. Bästa var när han körde EM-låten. Och Love is Gone, fan vad jag o Elin dansade då. Drog på lite extra också för att de filmade oss då haha.

Har typ ehhm, träningsvärk?? efter allt hoppande och dansande igår. ;P Otränad som fasen. Efter Guetta gick vi på toa. Det var lite kö, en tjej var så otålig att hon satte sig mitt på gräset inne på toaområdet och kissade... alltså gud vad sjukt haha. Då är man full!

The legend

Grisen haha :D

Vi hängde kvar en liten stund och lyssnade på Alesso o vissa köpte mat. Sen drog vi hem till Erik igen. På vägen ser vi en gris?! Så sjukt haha. Vi gick förbi massa folk som var ute o gick med hundar så reagerade inte så mycket först.. sen när vi gått förbi tittar vi på varandra o ba "....var det där en gris?" Hahaha. Jenny var tvungen att gå tillbaka för att titta, och ta bild. ;D Haha.

Blev en liten efterfest. Spelade lite drickspel men vi drack mest kaffe. Sen drog vi hem.

Idag är jag ganska pigg, det blev ju tidigt så. Och kan typ aldrig sova länge efter en festkväll. Kanske om jag ligger kvar länge kan jag lyckas somna om, men hade inte tålamod. Sen är det väl bra att gå upp tidigt, då blir det kanske lättare att somna ikväll. Vaknade redan 8:30.