Like a ghost inside, sleepwalking in the darkness

Denna vecka gick rätt fort ändå, annars brukar sista veckan innan semestern vara sjuukt seg.

På måndagen jobbade jag en timme extra, till 17:30. Tisdag efter jobbet körde vi ett indoor-walking-pass. Det var jobbigt men inte riiktigt lika jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Jag klarar av att träna ändå, trots att det ibland kan kännas jobbigare att bara gå uppför ett par trappor. ;P

New

I onsdags efter jobbet gick jag till Forex och växlade till mig 10 000 dominikanska pesos och 390 dollar. Sen blev jag lite nervös för har både hört och läst att man inte får ta med sig deras lokala valuta från utlandet. Men Miranda o Filip gjorde det och känns också lite konstigt att Forex skulle sälja det om man inte får ta med sig det? Så jag chansar ändå.

Köpte även 3 st adapters på Clas Ohlson (de är fan inte billiga alltså, 89kr/st). So now I'm all set. Började packa redan i veckan också. Har 3 nya bikinis och 13 topar/t-shirts men tog med lite fler. Typ hälften av mina shorts passar inte längre haha.. de i storlek XS. My ass is too big these days. Annars brukar jag inte "växa ur" kläder nu i vuxen ålder. Vågar inte ens väga mig längre, paniiiik.

 
Har fått black card på gymmet nu också, det får man om man varit medlem i 7 år. Han i receptionen på gymmet blev fett impad när jag skulle aktivera det, han sa att jag bara var den femte på Hötorgsgymmet som fått ett sådant. F24S har funnits i mindre än 8 år tror jag? Det var rätt nytt när jag började i alla fall, trogen medlem. Fast jag inte alls tränar lika mycket these days, men hoppas det kommer vara lättare att komma iväg dit när vintern är över.

Nu är jag hos Tommy som fortfarande sover. Det är bara jag som är tant, går upp 7:30 och hänger tvätt. Så nice att få boka hans "tvättstuga". ;P Har verkligen fått dygnsrytm som en jävla tant. Bara för det vaknade han precis och skrek i panik när jag avslöjade att klockan bara var 8 haha. Får dåligt samvete att jag var så tråkig igår och somnade typ 8 när man ville ha värsta myskvällen. Det blev i alla fall en rejäääl portion tacos, matkoma. <3

 
Imorgon är det vacaytime! Man kunde checka in online redan men jag har inte mitt passnummer så får göra det sen. Flyget går kl.07:00, tar 12 h och 35 minuter. Har beställt taxi till 04:35, det tar bara en kvart från mig till Arlanda men beställde några minuter tidigare för säkerhets skull. Alltid lika kul att gå upp mitt i natten haha.. största anledningen till att jag börjat få resfeber på senare dar. Man vill bara stanna hemma och sova, känner man just då. Men så fort man är på Arlanda så bara "baam! this is really happening" :D

Philip kommer hem till mig ikväll så att vi kan åka tillsammans eftersom det är så nära från mig. Men innan dess ska jag hinna packa klart, städa o fixa. Har i alla fall laddat ner så jag har lite offline-material på Netflix i paddan så den är redo. Får se om jag uppdaterar något därifrån, men det är tveksamt då jag bara kommer ta med paddan och inte datorn. Annars återkommer jag när jag är hemma igen.